За її допомогою тут сподіваються повністю позбутися традиційних черг в абонентських службах надавачів житлово-комунальних послуг.

Адже ця система забезпечує споживачів сучасними інформаційними сервісами, які дають змогу землякам не лише дізнаватися фактично все про свої взаємини з надавачами таких послуг, а й отримувати від них електронні рахунки та оплачувати їх, не виходячи з дому. Для цього достатньо відвідати спеціально створений для цього сайт інфоцентру.

Там, у своєму «Кабінеті абонента», одразу дізнаєшся і про нараховані суми (з детальним розшифруванням складників проплат), і про борги. А найголовніше — саме з цього віртуального кабінету можна сплатити одразу за всі види комунальних послуг і за кожну із них передати дані встановлених у помешканнях приладів обліку. Ті, хто раніше намагався додзвонитися у ту чи іншу абонентську службу по телефону, оцінили перевагу нової системи першими...

Оскільки її функціонування пов’язане з персональними даними містян і рухом коштів на їхніх рахунках, для захисту цієї та іншої конфіденційної інформації при входженні в систему необхідно отримати свій персональний «комунальний код». Його присвоюють за домашньою адресою споживача послуг після нескладної процедури реєстрації на згаданому сайті.

Навіть тим, хто поки що не може виловити всієї необхідної інформації в Інтернеті, оббивати пороги багатьох надавачів комунальних послуг не потрібно. Для цього в Горішніх Плавнях достатньо завітати до єдиного об’єднаного довідково-інформаційного центру, адреса якого відома кожному дорослому мешканцеві міста.

Фото: kg.ua