На вулицях Києва з’явилися рекламні плакати з приватними об’явами. Приміром, на бульварі Лесі Українки з багатьох білбордів хтось звертається до якогось Віталика з проханням згадати... заповідь «Не кради», і повернути акції. Представники рекламних агенцій пояснюють, що у зв’язку з економічною кризою і підвищенням цін на рекламні поздоровлення у п’ять разів зменшилася кількість бажаючих вітати з білбордів знайомих, коханих і рідних. Якщо раніше приватних оголошень було 20—30, то нині не більше 15. Оскільки цензури на такі об’яви немає, то кожен оператор вирішує, який текст розміщувати на щитах, а який — ні.
Київ
133
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Тернопільщина продовжує зариблення річки Серет у межах програми розвитку рибного господарства 2007
-
2Кабінет міністрів України уточнив правила бронювання військовозобов’язаних під час мобілізації 209
-
3Кабмін ухвалив розпорядження щодо стабілізації електропостачання в осінньо-зимовий період 2025/26 року 63
-
4День Сухопутних військ України 62
-
5На Чернігівщині масштабують проєкт «Пліч-о-пліч: згуртовані громади» 48

