У дельті Дунаю позавчора розпочалося будівництво глибоководного суднового ходу. Перші кубометри грунту з обмілини, що розділяє дунайське русло Бистре і Чорне море, підняв землесос, власником якого є німецька фірма «Josef Mobіus Bau Aktіengesellchaft», яка за результатами проведеного тендера стала генеральним підрядником будівництва. Виконання першочергових будівельно-монтажних робіт доручено українському держпідприємству «Дельта-лоцман». Згідно з планами, наприкінці серпня цього року довжина каналу становитиме 3,5 кілометра, ширина — 85 метрів, глибина — більш як 8 метрів, і по ньому підуть великотоннажні судна. Спорудження каналу розглядається як відродження судноплавства з Чорного моря та української частини Дунаю по трасі сьомого міжнародного транспортного коридору. Що забезпечить надійний зв’язок цією річкою країн Європи, Азії та Близького Сходу, сприятиме нарощуванню потужностей українських дунайських портів, поліпшенню соціально-економічної ситуації в Придунав’ї. Очікується, що нова водна траса даватиме нашій країні близько 50 мільйонів доларів прибутку щоріч.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1День створення Української повстанської армії 105
-
2Кабмін запровадив посади педагогічних працівників для викладачів закладів вищої освіти 84
-
3Кабінет Міністрів затвердив зміни до порядку евакуації населення та соціального захисту евакуйованих осіб 68
-
4Уряд України вніс зміни до правил закупівель та локалізації виробництва товарів 67
-
5Уряд продовжив дію спеціальних обов’язків на ринку газу 66

