У дельті Дунаю позавчора розпочалося будівництво глибоководного суднового ходу. Перші кубометри грунту з обмілини, що розділяє дунайське русло Бистре і Чорне море, підняв землесос, власником якого є німецька фірма «Josef Mobіus Bau Aktіengesellchaft», яка за результатами проведеного тендера стала генеральним підрядником будівництва. Виконання першочергових будівельно-монтажних робіт доручено українському держпідприємству «Дельта-лоцман». Згідно з планами, наприкінці серпня цього року довжина каналу становитиме 3,5 кілометра, ширина — 85 метрів, глибина — більш як 8 метрів, і по ньому підуть великотоннажні судна. Спорудження каналу розглядається як відродження судноплавства з Чорного моря та української частини Дунаю по трасі сьомого міжнародного транспортного коридору. Що забезпечить надійний зв’язок цією річкою країн Європи, Азії та Близького Сходу, сприятиме нарощуванню потужностей українських дунайських портів, поліпшенню соціально-економічної ситуації в Придунав’ї. Очікується, що нова водна траса даватиме нашій країні близько 50 мільйонів доларів прибутку щоріч.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1На Кіровоградщині перевіряють громади на доступність для людей з інвалідністю 1516
-
2Застосунок «Пенсійний фонд України»: електронний помічник, який завжди поруч 723
-
3Кабінет Міністрів України ухвалив рішення щодо фінансування харчування учнів закладів загальної середньої освіти 622
-
4Житомирщина впевнено крокує до енергетичної незалежності 216
-
5Кабмін розширив перелік пільг для громадян та бізнесу з територій бойових дій і тимчасової окупації 200

