Міськрада ухвалила рішення про закупівлю одразу 30 нових пасажирських автобусів середньої місткості вітчизняного виробництва. Їх беруть у лізинг, із зобов’язанням розрахуватися впродовж п’яти років. До того ж коштуватимуть вони 67,2 млн грн, з яких десяту частину треба сплатити авансом. Водночас міський голова Ігор Колихаєв у соціальних мережах несподівано заговорив про недоцільність укладання угоди з ЄБРР (її готують понад два роки) про придбання 50 нових тролейбусів за кредитні кошти — мовляв, обслуговування позики задороге. Та у градоначальника чимало опонентів з-поміж городян. Вони вважають, що відмовлятися від екологічно безпечного транспорту, віддаючи перевагу автобусам із дизельними двигунами, є помилкою. Адже вулиці Херсона й без того перенасичені вихлопними газами. Їх концентрація на транспортних розв’язках і без того значно перевищує встановлену норму. Тому був би сенс віддати перевагу не автобусам, а електробусам.
209
Істотно поповниться парк громадського транспорту у Херсоні.

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1День прикордонника України 481
-
2День Чорнобильської трагедії 156
-
3Парламенти світу об'єднуються для підтримки України та протидії військовим загрозам в майбутньому 48
-
4З переліку культурної спадщини Чернігівщини виключено 144 об’єкти 43
-
5Опрацьовують урядовий законопроєкт щодо ефективнішого використання державних сільгоспземель 41