Міськрада ухвалила рішення про закупівлю одразу 30 нових пасажирських автобусів середньої місткості вітчизняного виробництва. Їх беруть у лізинг, із зобов’язанням розрахуватися впродовж п’яти років. До того ж коштуватимуть вони 67,2 млн грн, з яких десяту частину треба сплатити авансом. Водночас міський голова Ігор Колихаєв у соціальних мережах несподівано заговорив про недоцільність укладання угоди з ЄБРР (її готують понад два роки) про придбання 50 нових тролейбусів за кредитні кошти — мовляв, обслуговування позики задороге. Та у градоначальника чимало опонентів з-поміж городян. Вони вважають, що відмовлятися від екологічно безпечного транспорту, віддаючи перевагу автобусам із дизельними двигунами, є помилкою. Адже вулиці Херсона й без того перенасичені вихлопними газами. Їх концентрація на транспортних розв’язках і без того значно перевищує встановлену норму. Тому був би сенс віддати перевагу не автобусам, а електробусам.
209
Істотно поповниться парк громадського транспорту у Херсоні.

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1«Пакунок школяра» — батьки першокласників отримуватимуть 5 000 гривень допомоги 187
-
2Уряд запровадив програму «Пакунок школяра» для учнів перших класів 132
-
3Уряд вніс зміни до Порядку надання компенсації за програмою «єВідновлення» 125
-
4Попри війну дбаємо про здоров’я: Україна отримала нагороду Bloomberg Philanthropies 115
-
5Кабінет Міністрів України розширив перелік платних послуг у закладах освіти 101

