Брудний двір, вибій на дорозі, біля вашого будинку немає дитячого майданчика, а вулиця не освітлена... Тепер ці й багато інших міських незручностей і проблем можна обговорити, не виходячи з квартири, а також зробити зауваження місцевим чиновникам. І все це завдяки інтернет-проекту «HELP KІEV», який запрацював у столиці. Ідею підказали французи. Інтерактивне спілкування між владою та громадянами дуже поширене в багатьох країнах світу. Нововведення допоможе киянам юридично правильно оформляти скарги та претензії до роботи міських служб, а тим функціонувати ефективніше і швидше. Цей проект, який поки що обкатується в рамках Дарницького району столиці, є гарним починанням, оскільки закладає традиції співробітництва між окремо взятим городянином і міською владою, чого не було раніше. За словами розроблювачів порталу, його головне завдання — покінчити з бюрократією на шляху звернень громадян до органів влади та зробити мобільним таку взаємодію.
Київ
44
44

— Завдяки повідомленням користувачів сайту вже спрямовано кілька десятків депутатських запитів до районної влади. Вдалося розв’язати деякі проблеми: встановлено лежачі поліцейські, відремонтовано понад вісімдесят під’їздів і дитячих майданчиків, організовано озеленення прибудинкових територій. Наша перемога — знесення незаконно встановленого генделика по вул. Княжий Затон, — каже депутат Київради Ігор Баленко.
Ресурс допоможе створити базу даних актуальних проблем Києва та відстежувати ситуацію з розв’язанням проблеми в режимі онлайн.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Кабмін передає Пенсійному фонду повноваження з надання державної соціальної допомоги 564
-
2Всесвітній день біженців 77
-
3На Одещині розпочалися жнива-2025: аграрії збирають ячмінь та горох 61
-
4Уряд затвердив нові порядки з авторизації та профілів безпеки інформаційних систем 56
-
5Парламент на пленарному засіданні 18 червня прийняв чотири закони, два законопроєкти та постанову 45

