Брудний двір, вибій на дорозі, біля вашого будинку немає дитячого майданчика, а вулиця не освітлена... Тепер ці й багато інших міських незручностей і проблем можна обговорити, не виходячи з квартири, а також зробити зауваження місцевим чиновникам. І все це завдяки інтернет-проекту «HELP KІEV», який запрацював у столиці. Ідею підказали французи. Інтерактивне спілкування між владою та громадянами дуже поширене в багатьох країнах світу. Нововведення допоможе киянам юридично правильно оформляти скарги та претензії до роботи міських служб, а тим функціонувати ефективніше і швидше. Цей проект, який поки що обкатується в рамках Дарницького району столиці, є гарним починанням, оскільки закладає традиції співробітництва між окремо взятим городянином і міською владою, чого не було раніше. За словами розроблювачів порталу, його головне завдання — покінчити з бюрократією на шляху звернень громадян до органів влади та зробити мобільним таку взаємодію.
Київ
45
45
— Завдяки повідомленням користувачів сайту вже спрямовано кілька десятків депутатських запитів до районної влади. Вдалося розв’язати деякі проблеми: встановлено лежачі поліцейські, відремонтовано понад вісімдесят під’їздів і дитячих майданчиків, організовано озеленення прибудинкових територій. Наша перемога — знесення незаконно встановленого генделика по вул. Княжий Затон, — каже депутат Київради Ігор Баленко.
Ресурс допоможе створити базу даних актуальних проблем Києва та відстежувати ситуацію з розв’язанням проблеми в режимі онлайн.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Тернопільщина продовжує зариблення річки Серет у межах програми розвитку рибного господарства 1806
-
2Кабінет міністрів України уточнив правила бронювання військовозобов’язаних під час мобілізації 185
-
3Міжнародний день пам’яті жертв злочинів геноциду та вшанування їхньої людської гідності 94
-
4День Сухопутних військ України 62
-
5Кабмін ухвалив розпорядження щодо стабілізації електропостачання в осінньо-зимовий період 2025/26 року 56

