У перші три місяці 2025 року понад 1 200 людей скористалися місцями для самообслуговування в цих Центрах.
Мета проєкту – популяризувати онлайн-сервіси та навчити людей отримувати послуги в місцях для самообслуговування. Це спеціально обладнані зони, де можна самостійно замовити необхідні довідки, витяги тощо. Навчання допомагає громадянам підвищити рівень цифрової грамотності та знизити страх перед користуванням онлайн-послугами.
Найбільше послуг громадяни отримали в березні 2025 року – 679. Загалом за квартал на місцях для самообслуговування замовили 1 808 онлайн-послуг.
Найпопулярніші з них:
• витяг про місце проживання;
• витяг про несудимість;
• декларування місця проживання.
Також громадяни часто оформлювали КЕП, отримували банківські реквізити чи оновлювали дані для електронного посвідчення ветерана.
Особливий акцент проєкту – підтримка тих, хто ще тільки знайомиться із цифровими адмінпослугами. За три місяці адміністратори допомогли майже 400 користувачам, зокрема, зареєструватися в Дії та розібратися, як працює застосунок і портал.
Не соромтеся питати – адміністратори ЦНАП завжди готові допомогти. Вам підкажуть, покажуть, допоможуть розібратися. А потім зможете спробувати самостійно – у місці для самообслуговування просто в ЦНАПі.
Працюємо, щоб отримання послуг було зручним для кожного.
Проєкт створено Міністерством цифрової трансформації України в партнерстві з програмою EGAP, що виконується Фондом Східна Європа за підтримки Швейцарії.
За матеріалами Міністерства цифрової трансформації України.