У столиці підбили підсумки конкурсу «Сім’я і робота — наша турбота», що проводився в рамках проекту «Знову до роботи: реінтеграція матерів і батьків до професійного життя після відпустки для догляду за дитиною». З понад двохсот творінь молодих українських рекламістів обирали найкращі у номінаціях: «Друкована реклама», «Фотографія» та «Відеоролик».
Автори у своїх роботах намагалися показати, наскільки важливо створити умови для успішної реінтеграції батьків до професійної діяльності після відпустки для догляду за дитиною та сформувати цивілізовані взаємовідносини роботодавців і працівників, які, окрім професійних, мають ще й сімейні обов’язки. І звісно ж, гендерна рівність починається з родини: гармонійне й толерантне виховання підростаючого покоління — на першому місці. Молоді дизайнери не лише продемонстрували розуміння цих проблем, а й запропонували інноваційні підходи до їх розв’язання.
На відкритті виставки голова Спілки рекламістів України Євген Ромат відзначив високий рівень професіоналізму робіт насамперед у номінації «Друкована реклама». На його думку, ця галузь поповнюється і перспективними фахівцями, і новими ідеями.
А президент Ліги соціальних працівників України і голова журі конкурсу Світлана Толстоухова наголосила: «Наша виставка ще раз підтвердила: українська молодь сповідує європейські цінності і вміє їх просувати зрозумілими для широкої громадськості засобами». І зазначила, що цей конкурс і проект «Знову до роботи...» були б неможливими без підтримки Європейського Союзу.
Переможцями конкурсу визнано роботи «Кар’єра може стати єдиною дитиною в домі» (на знімку) Анастасії Мальцевої та «Гендерна нерівність у кар’єрному зростанні» (на знімку) Оксани Ільїної. Було й безліч заохочувальних призів. Приз глядацьких симпатій отримала серія «Працівник — на роботі, батько — вдома» Ганни Затуловської. А «Зроби з неї королеву» (на знімку) Марка Борзенкова була відзначена за високий дизайнерський рівень.
Вл. інф.