Платіжні доручення на отримання від «Фонду відродження українського флоту» 50 тисяч гривень добродійних внесків передав керівництву заводу «Екватор» президент фонду, віце-адмірал Микола Клітний.
Як розповів Микола Клітний, на рахунок його організації від мешканців України та нашої діаспори вже надійшло 150 тисяч гривень пожертв. До речі, гроші перераховують не лише багатії. Тому перший український корвет «Володимир Великий» справді має право називатися народним.
Нині представники фонду, морські офіцери проводять велику інформаційну роботу, закликаючи згадати традиції поколінь наших попередників, коли будівництво великих кораблів для держави і народу було спільною справою. Так само завдяки пожертвам напередодні Першої світової війни було зібрано кошти на будівництво крейсерів «Україна», «Гайдамак», «Військовий», а у 1920—1930-х роках — на відновлення крейсерів «Червона Україна», «Комінтерн» та есмінця «Незаможник».
У будівництві корвета «Володимир Великий» беруть участь три миколаївські підприємства — ПАТ «Чорноморський суднобудівний завод» (флагман програми), ДП «Науково-виробничий комплекс газотурбобудування «Зоря»-«Машпроект» та ПАТ «Завод «Екватор».
На думку експертів з корабельної справи, «Володимир Великий» за своїми параметрами — унікальний новітній корвет, який відповідає усім здобуткам сучасної науки та не має аналогів.