Приблизно тиждень представники кількох десятків ОСББ, які обслуговуються компанією «Водоканал-Сервіс», протестували біля головного офісу «Київенерго», вимагаючи підключення гарячої води. Адже, незважаючи на оплату цієї недешевої послуги, мешканці тривалий час її не отримують. Конфлікт виник через неузгодженість взаємних боргових претензій між компаніями ПАТ «Київенерго» та ТОВ «Водоканал-Сервіс».
У результаті перемовин із генеральним директором ПАТ «Київенерго» Олександром Фоменком сторони дійшли згоди, що сумлінні платники не мають бути заручниками немотивованих тарифів, які виникають через недосконалу методологію розрахунку оплати гарячого водопостачання, заборгованості держави за пільгами та субсидіями, боргів недобросовісних платників. Активна громадянська позиція ініціативної групи ОСББ спонукала компанії «Київенерго» та «Водоканал-Сервіс» провести звірку розрахунків 41 будинку-клієнта ТОВ «Водоканал-Сервіс». І, як інформує прес-служба «Київенерго», «за результатами вже підключено ті будинки, які повністю розрахувались за спожиті послуги».
Київ
232
232

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Форум грецьких товариств України: об’єднання заради майбутнього 169
-
2День рятівника в Україні 111
-
3На кордоні з Польщею відкрили новий підрозділ прикордонної служби 81
-
4Уряд оновив порядок оплати праці педагогічних працівників 59
-
5Голова Верховної Ради України Руслан Стефанчук повідомив про результати пленарного засідання Верховної Ради України 18 вересня 2025 року 50

