Приблизно тиждень представники кількох десятків ОСББ, які обслуговуються компанією «Водоканал-Сервіс», протестували біля головного офісу «Київенерго», вимагаючи підключення гарячої води. Адже, незважаючи на оплату цієї недешевої послуги, мешканці тривалий час її не отримують. Конфлікт виник через неузгодженість взаємних боргових претензій між компаніями ПАТ «Київенерго» та ТОВ «Водоканал-Сервіс».
У результаті перемовин із генеральним директором ПАТ «Київенерго» Олександром Фоменком сторони дійшли згоди, що сумлінні платники не мають бути заручниками немотивованих тарифів, які виникають через недосконалу методологію розрахунку оплати гарячого водопостачання, заборгованості держави за пільгами та субсидіями, боргів недобросовісних платників. Активна громадянська позиція ініціативної групи ОСББ спонукала компанії «Київенерго» та «Водоканал-Сервіс» провести звірку розрахунків 41 будинку-клієнта ТОВ «Водоканал-Сервіс». І, як інформує прес-служба «Київенерго», «за результатами вже підключено ті будинки, які повністю розрахувались за спожиті послуги».
Київ
230
230

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Зима чи літо: Особливості риболовлі в різні пори року 293
-
2На Кіровоградщині до кінця року планують створити чотири нові території природно-заповідного фонду 242
-
3Опубліковано Закон України № 4560-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення повноважень Національного антикорупційного бюро України та Спеціалізованої антикорупційної прокуратури» 190
-
4Кабмін вніс зміни до порядку ведення військового обліку та призову під час мобілізації 146
-
5V Всеукраїнський творчий конкурс «Що для мене Україна?» 81

