Приблизно тиждень представники кількох десятків ОСББ, які обслуговуються компанією «Водоканал-Сервіс», протестували біля головного офісу «Київенерго», вимагаючи підключення гарячої води. Адже, незважаючи на оплату цієї недешевої послуги, мешканці тривалий час її не отримують. Конфлікт виник через неузгодженість взаємних боргових претензій між компаніями ПАТ «Київенерго» та ТОВ «Водоканал-Сервіс».
У результаті перемовин із генеральним директором ПАТ «Київенерго» Олександром Фоменком сторони дійшли згоди, що сумлінні платники не мають бути заручниками немотивованих тарифів, які виникають через недосконалу методологію розрахунку оплати гарячого водопостачання, заборгованості держави за пільгами та субсидіями, боргів недобросовісних платників. Активна громадянська позиція ініціативної групи ОСББ спонукала компанії «Київенерго» та «Водоканал-Сервіс» провести звірку розрахунків 41 будинку-клієнта ТОВ «Водоканал-Сервіс». І, як інформує прес-служба «Київенерго», «за результатами вже підключено ті будинки, які повністю розрахувались за спожиті послуги».
Київ
233
233
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Чернівці зав'язали дружбу ще з одним американським містом 627
-
2Уряд змінив спрямування діяльності Держгеокадастру 126
-
3День працівника соціальної сфери України 111
-
4День народження Європейського Союзу 65
-
5Кабмін запровадив ліцензування експорту паливної деревини та необроблених лісоматеріалів 65

