2017 року через електронні сервіси акціонерної держкомпанії «Укрзалізниця» пасажири придбали 41 відсоток квитків від загального обсягу продажів, повідомила прес-служба держкомпанії.
«Загалом минулого року через електронні канали було реалізовано майже 22 мільйони квитків, тоді як за 2016-й — 16,7 мільйона (34 відсотки від загальних продажів). Популярність послуги з продажу електронних квитків можна пояснити її зручністю: купити проїзний документ можна в будь-якому місці і в будь-який час, пасажир самостійно вибирає потрібні поїзд, тип вагона і місце. До того ж квиток, оформлений через Інтернет, практично неможливо втратити, його можна друкувати необмежену кількість разів із листа, що приходить на електронну пошту пасажира», — йдеться в повідомленні. У прес-службі зазначили, що квитки через Інтернет можна придбати на всі поїзди внутрішнього сполучення, крім додаткових і регіональних.
Політика
94
94

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1День фізкультури та спорту України 531
-
2Кабмін встановив додаткові коефіцієнти підвищення посадових окладів держслужбовців апаратів судів та органів системи правосуддя 385
-
3Кабінет Міністрів підтвердив державну гарантію за кредитом для фінансування аграрних проектів 173
-
4Кабмін вніс зміни до порядку бронювання військовозобов’язаних та визначення критично важливих підприємств 156
-
5Уряд затвердив порядок проведення атестації посадових осіб митних органів 103

