8-ма година 5 хвилин. Станція метро «Хрещатик». Ледь утиснувшись у другий вагон (станція пересадки в годину пік!), що прямує до Святошина, здивовано поглядаю вгору, бо там, з велетенських телеекранів, підвішених до стелі, спокійний голос промовляє:
— Будьте обережні, двері зачиняються. Наступна зупинка — «Театральна»...
Поїзд набирає швидкості, на телеекрані поперемінно з’являються мальовничі краєвиди столиці, станції метрополітену, подається коротка інформація про пересадки на них. Перед черговою зупинкою її назву нагадує той самий голос та рядок, що біжить з монітору. У більшості пасажирів, чиї погляди, як і мій, спрямовані на екран, з усього видно, новинка викликає інтерес.
У начальника служби рухомого складу Київського метрополітену Віктора Атласа цікавлюся нововведенням і перспективою його впровадження в усіх вагонах підземки.
— Це наш новий проект, який одержав схвальну оцінку київської міської влади. За фінансової підтримки АКБ «Гарант» і його дочірнього підприємства «Гарант-АДВ», — каже Віктор Анатолійович, — впроваджуємо сучасну інформаційну технологію — вагони метро оснащуємо рідкокристалічними моніторами, на яких транслюватимемо назви станцій, схеми пересадки, соціальну та деяку іншу ненав’язливу рекламу. Враховано потреби людей з вадами слуху. У перший день весни запустили пілотний проект в оновленому потязі «Столичний», а з часом оснастимо усі вагони київського метрополітену, після чого він не поступатиметься кращим метрополітенам провідних європейських столиць.