До списку регіонів, на які поширюється дорожній експеримент, внесли з наступного року й Закарпаття. 


Йдеться про законопроект, згідно з яким на ремонт і утримання шляхів спрямовуватиметься половина суми з перевиконання щомісячних планових надходжень тутешньої митниці. Про це під час брифінгу в облдержадміністрації поінформував начальник Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Михайло Попович (на знімку). Законопроект у першому читанні вже схвалено парламентом. «Якщо рішення буде позитивним, область зможе додатково отримати на ремонт доріг щонайменше 350 мільйонів гривень», — каже посадовець.

 


А ще в Україні наступного року почне діяти дорожній фонд, покликаний змінити процес розподілу коштів, які виділяються державою на оновлення шляхів. Закарпаття має отримати й звідси майже мільярда гривень. Цьогоріч на утримання доріг державного й місцевого значення з усіх джерел фінансування вже надійшло майже 219 мільйонів гривень — це найбільше за останні роки.


Є ще одна приємна новина: до Закарпаття приїде робоча група Кабміну для експертного опрацювання проектів із розбудови прикордонної дорожньої інфраструктури та пунктів пропуску на україно-угорському кордоні.

Відповідне доручення, повідомили з прес-служби ОДА, дав Прем’єр-міністр Володимир Гройсман. Українські експерти працюватимуть разом із угорськими. Мета — підготовка проекту двосторонньої міжурядової угоди про надання нашій державі фінансової допомоги, яка передбачає будівництво окружної дороги навколо міста Берегове. Нова дорога з’єднає угорський автобан М-3 з міжнародною трасою Київ—Чоп. А це означає, що після її відкриття до Будапешта з Ужгорода можна буде доїхати за дві з половиною години.

 

Закарпатська область.


Фото прес-служби ОДА.