Про стан українських автошляхів наше видання пише не вперше. Торік ми порушували проблему ремонту доріг і загальнодержавного, і місцевого значення, вивчали цифри і знайомилися з перебігом робіт у регіонах. Із початком весни проблема знову набула актуальності. Особливу увагу торік ми приділяли автомагістралі Н-08 Київ—Бориспіль—Дніпро—Запоріжжя, яка пролягає центром країни і фактично являє собою стратегічну, постійно навантажену трасу. Але її стан абсолютно не відповідає статусу: на деяких ділянках водії воліють рухатися по узбіччю, щоб не потрапити до однієї із численних ям.

 

Ділянка дороги Н-08 влітку 2016-го.

Фото надано прес-службою Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області.

Наші власні кореспонденти свідчать: на дорогах побільшало ям, а в словах чиновників поменшало оптимізму. Річ у тім, що остаточну суму запланованих витрат на ремонт сьогодні не може озвучити ніхто. Є лише розподіл видатків державного бюджету, проте цих сум замало. За твердженням керівника Державного агентства автомобільних доріг України Славоміра Новака, наявних коштів вистачить, щоб відремонтувати 727 кілометрів доріг. У разі виділення додаткових коштів із інших джерел — до 2 тисяч кілометрів. Минулий рік засвідчив: плани не збігаються із дійсністю. У 2016-му фактично виконані роботи на 556,3 км автомобільних доріг державного значення та 156 км автомобільних доріг місцевого значення, що менше від запланованих показників.

 

Ділянка дороги Н-08 навесні 2017-го.

Фото надано жителями Онуфріївського району.

Оскільки обсяг відремонтованих доріг, на які націлився «Укравтодор» у 2017-му, перевищує той обсяг, який фактично виконано в 2016-му, можна припустити, що дорожники не гають часу і заходилися працювати вже з перших теплих днів. Та словосполучення «кипить робота» — це не про сьогоднішні траси. Чому зволікають — тема окремої публікації. А який вигляд мають дороги центру країни після зими, дізнавалися журналісти «Голосу України».