Саме на такій цифрі зупинилася позначка термометра.

Як з’ясувалося, вони є у кожному вагоні. Так само, як і таблички з написами: «Не відчиняйте вікна! У вагоні працює кондиціонер». Щоправда, вікна були відчинені, інакше пасажирам взагалі не було б чим дихати. У вагоні — жодного вільного місця.

Запитую провідницю: чому не працює кондиціонер?  «Це не до мене», — відповідає на ходу і поспішає далі.

Звертаємося з таким само запитанням до керівництва Укрзалізниці: «Чому не працюють кондиціонери у названому потязі? Чи будуть їх вмикати нинішнього літа? Яка ситуація у вагонах на інших маршрутах? Нарешті, чи платить пасажир за такий, з дозволу мовити, комфорт? Якщо так, то яку частку у вартості квитка становить плата за комфорт?

До речі, названий потяг № 769 уже перестав їхати з такою швидкістю, як це було раніше. Майже три години рухається з Києва до Вінниці. За такий само час можна проїхати у вагоні пасажирського потяга. Раніше швидкісна електричка проїжджала відстань між названими містами за дві години 40 хвилин.

Вінниця.