У держбюджет спрямували 108 мільйонів, 562 мільйони отримали місцеві бюджети, до державних цільових фондів перерахували 375 мільйонів, 26 мільйонів становив військовий збір, більш ніж удвічі зросла плата за землю. Також залізничники більш як на третину наростили обсяги ремонту вантажних вагонів, з початку року відновлено 2 263 одиниць.

Водночас серйозно ускладнюють роботу залізничників розкрадачі майна та вантажів. З початку року вдалося запобігти 339 крадіжкам вантажів і залізничного майна вартістю 2,2 мільйона гривень. За незаконні дії затримали 310 зловмисників, які особливо активно діяли на ділянках і станціях П’ятихатки-Стикова — Ерастівка — Верхівцеве, Запоріжжя-ліве — Вільнянськ; Каховське Море — Таврійськ; Синельникове-1, Таврійськ і Чаплине, а також на Криворізькому залізничному вузлі.

«Майже 45% спроб, що їх вдалося попередити в цей період, становили зазіхання на вантажі. Найбільше злодіїв цікавили вугілля (64%) і брухт (17%)», — повідомляють у ПЗ.

Проти зловмисників влаштовують засідки, виставляють пікети й патрулюють найкриміногенніші ділянки та станції, намагаються оперативніше реагувати на повідомлення про несанкціоновані втручання, також працівники відомчої воєнізованої охорони супроводжують вантажні потяги. 

Від початку року перевірили 93 пункти приймання металобрухту поблизу колій, на шести виявили деталі верхньої будови колії і засобів СЦБ. Діяльність таких пунктів припинено.

Шляхи посилення взаємодії для ефективнішої протидії злочинам на залізниці обговорили на зустрічі керівництва магістралі з представниками правоохоронних органів Дніпропетровської та Запорізької областей.

Було відзначено, що з початку року збитки, спричинені розкраданнями вантажів, порівняно з аналогічним періодом минулого року зросли в півтора раза. Залізничники заявили, що їхніх зусиль недостатньо, щоб кардинально змінити ситуацію.

Гострими проблемами є безкарність злодіїв, випадки тиску злочинців на окремих працівників залізниці, що почастішали, занадто довгий шлях до суду кримінальних справ за фактами розукомплектовування залізничної інфраструктури й рухомого складу. «Кожний такий випадок має кваліфікуватися як загроза безпеці руху поїздів та життю людей і закінчуватися невідворотним покаранням винних», — упевнені в ПЗ.

Директор регіональної філії «Придніпровська залізниця» Анатолій Борецький закликав залізничників і правоохоронні органі працювати як одна команда: «Саме така взаємодія дасть змогу ефективніше протидіяти усіляким злодіям і вандалам».

Запоріжжя.

Фото з відкритих джерел.