Затори на проспекті Перемоги турбуватимуть водіїв ще довго. Адже завершити капітальний ремонт однієї з головних транспортних артерій столиці «Київавтодор» обіцяє лише в кінці 2014 року. Витратити на усе це чиновники планують близько 441 мільйона гривень. Принаймні такий офіційний кошторис реконструкції проспекту. Нині дорожники виконали роботи лише на чверть. Уже покладено два шари асфальтобетонного покриття на проїжджій частині на ділянці від кемпінгу «Пролісок» до вулиці Крамського. На черзі — укладання покриття поблизу станції метро «Святошин». Утім, якість робіт не влаштовує водіїв. Вони впевнені: взимку їх знову турбуватимуть ями.

Учора зранку біля метро «Нивки» працювало декілька бригад. Одні ремонтували тротуари, інші — клали асфальт (на знімку). Комунальники вкривають автостраду щебенево-мастичним асфальтобетоном — він і лежить довше, і міцніший за звичайний. Усього покладуть три шари дорожнього «одягу». «Нижній шар становить 8 см, середній — 6 см, а верхній — 5 см. Подивитися, як тривають роботи, приїхали навіть чиновники КМДА.

— Дорожнє покриття зробимо якісне. Адже тут — чимале навантаження на транспортну артерію, зокрема рухаються вантажівки. Нині у наших планах — збільшити кількість смуг, відремонтувати вісім підземних переходів та облаштувати велодоріжки, — пояснює директор комунальної корпорації «Київавтодор» Петро Береговий. — Закінчити роботи ми плануємо у грудні 2014 року. Але це — за умови безперебійного фінансування. Самі розумієте: не буде коштів, складно щось прогнозувати.
Однак столичні активісти та водії уже побачили недоліки в роботі комунальників. Вони переконують: будівництво не відповідає вимогам законодавства. Адже бригади працюють без попереджувальних знаків на дорозі, забувають встановлювати обмежувачі й недостатньо інформують учасників дорожнього руху про проведення робіт. Усе це створює величезні проблеми для автолюбителів.
— Уже два місяці тут тривають роботи, і їздити просто неможливо. Увесь цей безлад закінчиться аж наступного року. Це за умови, що будуть гроші. Побачите, настане зима — і знову будуть ями, — каже столичний водій Іван Гаврилюк.
Згоден із такою думкою й активіст громадської організації «Укрями» Дмитро. «Ви подивіться на нові бордюри на дорозі. Між ними великі щілини, вони встановлені нерівно, на різній висоті. Усе це — порушення будівельних норм», — підсумував активіст Дмитро.
 
ДовІдково
 
Загалом на балансі підприємств корпорації «Київавтодор» перебуває 1617 км вулиць та доріг, 162 мости та шляхопроводи, 234 підземні пішохідні переходи, 804,5 км закритої дощової каналізації. На сьогодні капітальний ремонт по місту виконано на загальній площі 80 тис. кв. м.

На знімку: реконструкція вулично-шляхової мережі проспекту Перемоги.

Фото Олександра КЛИМЕНКА.