Керівництво РФ, широко розрекламувавши проект транспортного переходу через Керченську протоку, тепер замовкло. А низка російських фірм взагалі відмовилася брати участь у його реалізації через сумнівність і санкційні ризики.
І от інженери Новочеркаського державного технічного університету запатентували ідею будівництва через Керченську протоку вантажопасажирського канатно-переправного комплексу.
Як повідомили кореспонденту «Голосу України» у прес-службі Торгово-промислової палати Криму, на сьогодні логістика є головною проблемою місцевого бізнесу, а традиційний підхід — використання поромів — вичерпав себе. Доктор технічних наук, лауреат премії уряду РФ професор Анатолій Короткий звернувся до ТПП Криму із пропозицією оригінального й неординарного способу переправлення пасажирів і легкового транспорту через Керченську протоку.
Він, зокрема, запропонував протягнути 4,5 км канатної дороги на висоті 70 метрів над рівнем моря. Передбачається використовувати підйомник «Роза Хутір — Гірське село», який залишився незатребуваним після Олімпіади в Сочі. Реалізувати проект пропонується за 1—2 роки. Відповідно до нього передбачається, що підйомник зможе перевозити 500 осіб і 45 автомобілів на годину.