У Коломийській центральній районній лікарні, що на Івано-Франківщині, під час проведення операції зникло світло. На щастя, вправні медики, мало не наосліп, завершили її успішно.
У прес-службі ПАТ «Прикарпаттяобленерго» повідомили: товариство звернулося до керівництва Мінпаливенерго та ДП «НЕК «Укренерго» з проханням впорядкувати вимкнення електропостачання, внести зміни в нормативно-правові акти, що регулюють відключення, та інформувати громадськість напряму про причини таких вимкнень.
Енергетики закликають профільне міністерство дати чіткі роз’яснення для населення та енергокомпаній про механізм запровадження вимкнень. Також у обленерго просять, щоб диспетчери ДП «НЕК «Укренерго» інформували громадськість в режимі реального часу про те, кого і коли вимикатимуть. Це дасть можливість ефективніше організувати роботу з населенням та знизити градус напруги у суспільстві.
Адже сьогодні через невизначеність ситуації кол-центр обленерго розривається від шквалу телефонних дзвінків стурбованих споживачів. Щоб допомогти своїм абонентам, «Прикарпаттяобленерго» з 3 грудня запровадило смс-оповіщення про аварійні вимкнення. Повідомлення надсилаються тим споживачам компанії, які раніше зверталися до кол-центру товариства (цілодобово та безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів: 
0 800 50 40 20) і контакт яких занесено в базу даних. Тих, хто уже отримав повідомлення, просять повторно до кол-центру не звертатися, бо відбувається автоматична реєстрація перевантаженої системи.
Звертаємо увагу: Вказівку про вимкнення споживачів енергокомпаніям надає диспетчер НАК «Укренерго». Диспетчерські служби зобов’язані виконати її впродовж 15 хвилин.
 
Івано-Франківська область.
Нагадаємо: 
аварійні знеструмлення в Івано-Франківській області та по всій Україні були запроваджені з 1 грудня у зв’язку з виникненням енергодефіциту через аварійну ситуацію на Запорізькій АЕС.