Споживачі природного газу Рівненської області відтепер мають можливість контролювати он-лайн стан свого особового рахунку. Це стало можливим завдяки запуску особистого кабінету на сайті 104.ua.
За кілька днів роботи нового онлайн-сервісу вже 650 споживачів природного газу зареєстрували особисті кабінети. Тепер у них з’явилася можливість прямого зв’язку з постачальником, йому можна поставити запитання, залишити відгук, записатися на прийом до керівництва. Усі звернення клієнтів переадресовуються до контакт-центру, який надасть вичерпну інформацію, про це повідомила фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою ПАТ «Рівнегаз» Вікторія ЛЕВЧУК.
78

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1День прикордонника України 487
-
2Одеська область рухається до сталого розвитку разом із французькими партнерами 428
-
3З переліку культурної спадщини Чернігівщини виключено 144 об’єкти 93
-
4У 2025 році збережено розмір грошової виплати ветеранам війни до Дня Незалежності України 86
-
5Парламенти світу об'єднуються для підтримки України та протидії військовим загрозам в майбутньому 53