Споживачі природного газу Рівненської області відтепер мають можливість контролювати он-лайн стан свого особового рахунку. Це стало можливим завдяки запуску особистого кабінету на сайті 104.ua.
За кілька днів роботи нового онлайн-сервісу вже 650 споживачів природного газу зареєстрували особисті кабінети. Тепер у них з’явилася можливість прямого зв’язку з постачальником, йому можна поставити запитання, залишити відгук, записатися на прийом до керівництва. Усі звернення клієнтів переадресовуються до контакт-центру, який надасть вичерпну інформацію, про це повідомила фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою ПАТ «Рівнегаз» Вікторія ЛЕВЧУК.
80

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1На Кіровоградщині до кінця року планують створити чотири нові території природно-заповідного фонду 1273
-
2Опубліковано Закон України № 4560-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення повноважень Національного антикорупційного бюро України та Спеціалізованої антикорупційної прокуратури» 198
-
3Кабмін вніс зміни до порядку ведення військового обліку та призову під час мобілізації 160
-
4У Чернівцях слідкують за розміщенням реклами аби не порушити архітектурні ансамблі 129
-
5V Всеукраїнський творчий конкурс «Що для мене Україна?» 87

