Споживачі природного газу Рівненської області відтепер мають можливість контролювати он-лайн стан свого особового рахунку. Це стало можливим завдяки запуску особистого кабінету на сайті 104.ua.
За кілька днів роботи нового онлайн-сервісу вже 650 споживачів природного газу зареєстрували особисті кабінети. Тепер у них з’явилася можливість прямого зв’язку з постачальником, йому можна поставити запитання, залишити відгук, записатися на прийом до керівництва. Усі звернення клієнтів переадресовуються до контакт-центру, який надасть вичерпну інформацію, про це повідомила фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою ПАТ «Рівнегаз» Вікторія ЛЕВЧУК.
79

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Кабмін передає Пенсійному фонду повноваження з надання державної соціальної допомоги 564
-
2Всесвітній день біженців 77
-
3На Одещині розпочалися жнива-2025: аграрії збирають ячмінь та горох 61
-
4Уряд затвердив нові порядки з авторизації та профілів безпеки інформаційних систем 58
-
5Понад 1190 мешканців Житомирщини вже скористалися програмою єВідновлення 46

