Споживачі природного газу Рівненської області відтепер мають можливість контролювати он-лайн стан свого особового рахунку. Це стало можливим завдяки запуску особистого кабінету на сайті 104.ua.
За кілька днів роботи нового онлайн-сервісу вже 650 споживачів природного газу зареєстрували особисті кабінети. Тепер у них з’явилася можливість прямого зв’язку з постачальником, йому можна поставити запитання, залишити відгук, записатися на прийом до керівництва. Усі звернення клієнтів переадресовуються до контакт-центру, який надасть вичерпну інформацію, про це повідомила фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою ПАТ «Рівнегаз» Вікторія ЛЕВЧУК.
80
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Тернопільщина продовжує зариблення річки Серет у межах програми розвитку рибного господарства 2109
-
2Кабінет міністрів України уточнив правила бронювання військовозобов’язаних під час мобілізації 228
-
3Кабмін ухвалив розпорядження щодо стабілізації електропостачання в осінньо-зимовий період 2025/26 року 69
-
4День Сухопутних військ України 65
-
5КМУ розпочинає експериментальний проєкт з автоматичного взяття громадян на військовий облік 51

