Воно спеціалізується на виробництві сублімованих фруктово-ягідних батончиків і протеїново-вітамінних сумішей під брендом TOBI.
Колишній військовий Віталій Шепель розпочав бізнес із сушіння фруктів і овочів для побратимів на фронті. Згодом, удосконалюючи рецептури разом із нутриціологами, він розробив унікальний продукт – сублімовані батончики та коктейлі з лікувальними травами, аналоги яких відсутні у світі.
Віталій зазначив, що завдяки грантовим коштам вдалося закупити обладнання та запустити виробництво. Батончики підходять для всіх, включаючи дітей і людей із проблемами зі здоров’ям, оскільки створені без компромісів у якості.
Продукція TOBI продається в магазинах здорового харчування Тернополя та Києва, а також онлайн. З 2025 року підприємство співпрацює з проєктом Євгена Клопотенка «100 шоп» і мережею «GOOD FOOD». Крім того, 10 гривень із кожного проданого батончика спрямовуються на преміювання талановитих школярів.
Нині підприємство виготовляє до 180 батончиків щодня, або 3,5 тисячі на місяць. У планах – розширення виробництва, оновлення обладнання та створення нових робочих місць для ветеранів.
Бренд TOBI, що означає «для тебе, з тобою», символізує місію Віталія Шепеля – створювати якісний український продукт, підтримувати захисників і сприяти розвитку економіки.
Престур, організований Тернопільською ОВА, мав на меті показати, як крафтові виробництва зміцнюють економіку регіону, створюючи робочі місця та залучаючи молодь.
ДОВІДКОВО
На Тернопільщині діють 20 крафтових виробників, які займаються бджільництвом, сироварінням, виробництвом вин, пива, ягід, трав і чаїв. Ці підприємства створили понад 100 робочих місць і виробили продукції та послуг на 1,8 млн грн для 201 члена кооперативів.
За матеріалами Тернопільської ОВА.