У Києві відбулася презентація соціальної кампанії Збройних Сил України «Незламні. Єдині» від лауреата Канського фестивалю, американця британського походження, режисера Марка Реймонда-Вілкінса.
Як зазначив під час прес-конференції радник міністра оборони України Олександр Данилюк, учасники проекту прагнули зняти ролики, які нині можна побачити на голубих екранах, не про суперменів, а про звичайних людей.
— Ми хотіли зробити замальовки не пафосні, а ближчі до людей і показати справжніх чоловіків. Щоб сусід подивився і сказав «О, то він же справжній мужик, а я й не підозрював!».
Олександр Данилюк також наголосив, що людина, яка зробила вибір свідомо, воюватиме ефективніше. До того ж, як зазначають учасники проекту, їхньою метою було донести, що відправлення в АТО — це не якась повинність, це обов’язок свідомого громадянина, а таким свідомим його можна зробити лише на прикладі інших. Якщо ж хтось не в змозі воювати, то людина може усвідомити, що, можливо, і не треба йти на війну, а зробити щось на своєму місці, своїм фахом.
Ще, як зазначив організатор і креативний директор проекту Павло Клубнікін, вони хочуть донести до тих людей, які отруєні російською пропагандою, що змусив їх узяти до рук зброю агресор, а в цивільному житті це —звичайні люди, абсолютно мирних професій.
— У нас немає перекосів з регіонами. Кількість добровольців приблизно однакова, хтось із них мав військову історію, а хтось — ні, але всіх їх об’єднала спільна біда. Тож іще один меседж — це не війна західної частини України проти східної, — уточнив Олександр Данилюк.
— Ніхто з нас для війни не народжений, — резюмує директор зі стратегії кампанії Ярослав Сердюк. Він також зазначив, що кошти на ролики надійшли від благодійників, і державний бюджет в особі Міністерства оборони до цього не причетний, хоча й обійшовся проект недешево. Що ж стосується героїв, то вони всі справжні. До того ж, кажуть, знімати воїнів було навіть легше і виходило все по-справжньому щиро і правдиво, ніж би це могли зробити актори.