Виставка ретро-автомобілів, яку цими днями презентували в Полтаві, недарма називалася «Український всюдихід», — основу колекції склали саме українські всюдиходи «Волинь». 
Цей простий і недорогий автомобіль, що випускався на Луцькому автозаводі до 1998 року, свого часу був популярним не лише серед сільських жителів, а й у лісівників, геологів, адже саме бездоріжжя — його «стихія». За твердженням багатьох власників «Волині», ця непоказна зовні «машинка», що має повний привід і незалежні підвіски, могла «дати фору» знаменитим «уазикам», не поступається за прохідністю і сучасним джипам.
Існувала навіть легенда, що свого часу «Волинь» розроблялася як військовий проект — автомобіль для десантників. Саме на ньому вони, мовляв, мали «від’їхати» якомога далі від місця приземлення, до того ж гнати, витискуючи з машини усе можливе, і зрештою кинути. А ще кажуть, що полюбилася ця машина й сибірякам: любителі риболовлі облаштовували у «вантажному відсіку» дерев’яну підлогу з «діркою» посередині, встановлювали буржуйку і, виїхавши машиною прямо на лід, у найлютіші морози рибалили... не виходячи із салону.
«Волинянки» й нині вірою і правдою служать своїм господарям — здебільшого в селі. А дехто з умільців за допомогою тюнінгу перетворив їх на доволі симпатичні «джипики».
Звичайно, на виставці можна було побачити не лише «Волині». Як і колись, шикарний вигляд мала, наприклад, сорокадворічна «Волга». А змінений до невпізнанності «Москвич-402», якому вже далеко за півсотні літ, і взагалі викликав фурор.