Відучора у столиці почали діяти нові тарифи на послуги із централізованого опалення та гарячого водопостачання. Розцінки на ці блага цивілізації зросли на понад 50%. Влада міста продовжує працювати над полегшенням процедури захисту малозабезпечених громадян, намагаючись тим самим запобігти можливому зростанню заборгованості споживачів. Актуальне це питання і для ПАТ «Київенерго». Тривалий час компанія скаржиться на збільшення боргів усіх груп споживачів за спожиту електрику, опалення та гарячу воду. Тільки за теплову енергію столиця заборгувала 2,9 млрд. гривень. Якщо борг не буде виплачено до початку осені, перебіг майбутнього опалювального сезону може опинитися під загрозою.
Із понад двомільярдного боргу майже третину становить заборгованість перед компанією за відшкодування різниці в тарифах (понад 1,06 млрд. грн.). Її мали компенсувати з бюджету, але необхідні кошти досі шукають. Ще майже стільки ж заборгували житлово-експлуатаційні організації. 
І тут починається найцікавіше: при тому, що ЖЕКи є великими боржниками, рівень оплати комунальних послуг киянами в середньому становить 97 відсотків. Чому ці кошти не доходять до теплогенеруючої компанії — питання до контрольних органів.
— До 1 липня цього року договори про надання теплової енергії населенню компанія «Київенерго» уклала з ЖЕКами. Тобто ЖЕК отримував за комунальну послугу 97% оплати рахунків, а Київенерго від ЖЕКу вже отримувало від 37 до 95—97 відсотків залежно від району. У нас виникає питання: де ці гроші? При цьому найбільшу заборгованість мають ЖЕО Шевченківського, Голосіївського та Подільського районів, — сказала вчора під час прес-конференції Тетяна Грязнова, фінансовий директор ПАТ «Київенерго». До речі, з липня компанія розпочинає перехід на прямі договори зі споживачами на постачання гарячої води і централізоване теплопостачання.
Тим часом у Київенерго зізнаються: через заборгованість за теплову енергію компанія й сама опинилася в боржниках. Перед НАК «Нафтогаз України» за спожитий газ вона заборгувала понад 2,5 млрд. гривень. Через це надійність та безперебійність постачання газу, передусім під час майбутнього опалювального сезону, під питанням.
У компанії сподіваються, що перспектива холодного опалювального сезону змусить українців і нову владу шукати компромісу з компанією і як результат — таки знайти джерела погашення заборгованості. А от від кардинальних кроків вибивання боргів, як-то «карального» відключення багатоквартирних будинків від гарячого водопостачання, компанія начебто відмовилася. Нагадаємо, минулого тижня прес-служба Київенерго повідомила, що компанія у зв’язку із критичною заборгованістю перекриває гарячу воду в 754 житлових будинках. А тим, хто справно оплачував спожиті кубічні метри, фахівці компанії порадили зі скаргами оббивати пороги ЖЕКів, Київської міськдержадміністрації та навіть прокуратури. Мовляв, тільки активна позиція киян допоможе повернути Київенерго гроші, а самим громадянам — воду в квартирах.
Городяни, до слова, справді активізувалися. У соціальних мережах виникли цілі «гуртки за інтересами», які вимагають повернення, щоправда, не води у квартири, а самого Київенерго у власність міста. До речі, з вимогою перевірити законність приватизації Київенерго та ініціювати проведення комплексної перевірки діяльності компанії до Генерального прокурора України звернулася група народних депутатів. Тож, як кажуть, далі буде...