Учора харківські метробудівники провели «сполучний хід» тунелю, що будується, з діючою підземною магістраллю метро: подія в житті метробудівців завжди значуща й особливо радісна. Тим паче що важливі об’єкти в тутешньому метрополітені не вводили в дію із середини минулого десятиліття.

Дві нові станції — «Ботанічний сад» і «23 серпня» —плановано відкрити влітку 2004 року — до чергової річниці визволення міста від німецьких окупантів. Якщо плани не зміняться, до наміченої дати харківське метро подовшає на два кілометри.
Будівництво нової ділянки так званої Олексіївської лінії ведуть уже років десять. Хоча в минулі часи все можна було б завершити за два роки. Втім, будівельники обіцяють «піднатужитися» і пустити обкатувальні потяги на новій ділянці на місяць раніше. З тим щоб у призначений день вони почали курсувати за звичним для метро суворим графіком.
До завершення будівництва цієї ділянки потрібно збудувати ще дві станції і пробити тунель завдовжки в кілька кілометрів. Якщо ці плани вдасться здійснити, мешканці одного з найбільших «спальних» районів міста нарешті позбудуться транспортної проблеми. Проте поки що фінансування будівництва харківського метро не на висоті. Торік метробудівці освоїли майже 30 мільйонів гривень, нинішнього року намічено майже вдвічі більше. Немає сумніву, що всі потрібні кошти місцева влада знайде і пуск нової ділянки буде здійснено в строк. Але як розвиватиметься харківська підземка далі — відповісти на це запитання поки що не готовий ніхто.