Презентація для учасників заходу, журналістів регіональних та центральних ЗМІ відбулася в рамках Міжнародного транспортного форуму TRANS EXPO ODESSA 2018, який проходив в Одесі 26-28 вересня. Президент компанії Філіп Свенс представив програму інвестування і заявив: «Хочу підкреслити, що для концерну HHLA інвестиції в інфраструктуру Одеського порту і розвиток інтермодальних перевезень по всій Україні мають велике значення».

Зліва направо: гендиректор ДП «КТО» Анастас Коккін, президент ДП «КТО» Філіп Свенс, начальник адміністрації Одеського морського порту Ігор Ткачук.

На сьогодні німецький концерн HHLA вже інвестував понад 150 млн доларів в контейнерний термінал і планує вкласти ще кілька десятків мільйонів доларів. «Сам факт запуску нової інвестиційної програми — це знакова подія для нас і свідчить про те, що ми віримо в успіх нашого контейнерного термінала в Одеському порту і перспективи розвитку української економіки в цілому», — зазначив Філіп Свенс.
У зв’язку із зростанням контейнерного вантажопотоку термінала у вересні 2018 р. ДП «КТО» розпочало будівництво на Карантинному молі тилового майданчика для обробки контейнерів. «Для нас дуже важливо, що Німеччина в непростий для України час вкладає великі інвестиції в розвиток контейнерного термінала в Одеському порту, що є істотним внеском у розвиток транспортної інфраструктури України. Хочу подякувати адміністрації порту в особі Ігоря Ткачука, керівництву ДП «АМПУ» в особі Райвіса Вецкаганса за сприяння в успішній реалізації даного проекту».
На сьогодні зі станції «Одеса-порт» запущені регулярні контейнерні залізничні потяги в напрямках Івано-Франківськ, Дніпро і недавно блок-поїзд на Харків, з високими показниками середнього завантаження. У найближчі дні очікується запуск блок-поїзда в напрямку на Київ, в подальшому — на інші напрямки. «З кожним новим рейсом зростає завантаження блок-поїздів. Клієнти дуже задоволені і вітають розвиток цього сервісу. Маршрутизація контейнеропотоку і запуск регулярних блок-поїздів — це новий рівень сервісу і колосальний крок вперед. Це найбільша ефективність роботи для держави, залізниці та Одеського порту, за що хочу окремо подякувати новому прогресивному керівництву Укрзалізниці — Євгенію Кравцову і В’ячеславу 
Єрьоміну, які змогли спільними зусиллями забезпечити запуск регулярних контейнерних блок-поїздів з Одеського порту. Вкладені інвестиції, підвищення рівня сервісу, все це — складові успіху ДП «КТО» — лідера контейнерного ринку України», — зазначив генеральний директор компанії Анастас Коккін.
У своєму зверненні до бізнес-спільноти, начальник адміністрації Одеського порту Ігор Ткачук підкреслив: «Компанія «КТО» в цьому році наростила перевалку вантажів більш як на 10%. Ми очікуємо подальшого зростання контейнерного бізнесу, збільшення вантажообігу конкретно на даному підприємстві. Спільними зусиллями з німецької стороною ми відновили спорудження нового хвилелому Карантинного молу, яке було припинено майже п’ять років тому. Сьогодні цей проект перебуває під пильним контролем Прем’єр-міністра України, Міністерства інфраструктури, і, що дуже важливо, — уряду Німеччини. Одеський порт успішно розвивається і рухається вперед. І в цьому величезна заслуга, зокрема, наших надійних партнерів, які з нами працюють вже 17 років. Я маю на увазі найбільший німецький логістичний концерн HHLA і ДП «КТО».

ДОВІДКА

Компанія «Контейнерний термінал Одеса» є дочірнім підприємством «Ейч Ейч Ел Ей Інтернешнл ГмбХ» (HHLA International GmbH) і входить до групи провідного в Європі логістичного холдингу — німецької компанії HHLA AG (м. Гамбург). З 2010 року компанія здійснює будівництво нового найбільшого в Україні контейнерного термінала спільно з АМПУ для збільшення пропускної спроможності на 600 тис. TEU. За останні сім років компанією сплачено податків до бюджетів різних рівнів понад 1 млрд гривень. Загальний обсяг інвестицій перевищує 5 млрд грн.