Для цього міські служби здійснюють комплекс робіт. Також для запуску цього маршруту, який має найбільшу довжину без мережі, закупили тролейбуси на суперконденсаторах (на знімку). Усіх їх обладнано кондиціонерами.

Одним із перших кроків було будівництво нової трансформаторної підстанції на вулиці Набережна Перемоги — схожих немає в жодному місті країни.

«Будувалася з нуля, тут повністю автоматичне обладнання і електронне управління, які виготовляли на замовлення. Раніше потужності підстанції вистачало на обслуговування лише двох маршрутів, а тепер їх кількість може зростати», — зазначає спеціаліст департаменту транспорту і транспортної інфраструктури міськради Іван Васючков.

На думку фахівців, установлене обладнання зручніше в обслуговуванні й економніше.

«Завдяки цьому вдалося збільшити надійність схем електропостачання. У разі виходу з ладу однієї лінії кабелю, відбувається перемикання на іншу», — зазначає головний інженер КП «Дніпровський електротранспорт» Олексій Азанов.

Перед запуском проводять роботи на всьому маршруті. Так, співробітники «Дніпровського електротранспорту» запропонували, як поліпшити прохід тролейбусів житловим масивом Придніпровськ. Це стосувалося зливової каналізації, яку трохи опустили, щоб вона не торкалася днища тролейбуса.

Дніпропетровська область.

Фото прес-служби Дніпровської міськради.