Коли купуєш онлайн, головне, що тривожить, – наскільки надійним є магазин. Тому що від цього залежить якість товару, а також безпека від шахраїв. Ми розповімо, як обрати інтернет-магазин, якому варто довіряти. Ось кілька принципів, які допоможуть вам стати впевненим онлайн-покупцем.

Правило № 1. Інформація про товар детальна

Відомості про товари мають бути зрозумілі й детальні, супроводжуватися фото й технічними характеристиками. Обов’язкова інформація про виробника, торговельну марку. Інакше вам буде надзвичайно важко поскаржитися на якість товару, якщо його опис вкрай незрозумілий. Урешті, навіть обрати річ буде непросто без хорошого опису.

Правило № 2. У кожного найменування є ціна

Ціна повинна бути біля кожного товару – це вимога законодавства України. Крім того, власник має стежити за актуальністю цінників на свій асортимент. За законом ви навіть маєте право вимагати продати товар за ціною, вказаною на ціннику, навіть якщо продавець стверджує, що ціна насправді вища.

Правило № 3. Відомості про доставку

На сайті ви повинні відшукати сторінку про способи доставки замовлень. Оплата при отриманні чи безплатне пересилання – усе це зазвичай проговорюється продавцем детально. Добре, коли магазин пропонує кілька способів доставки на вибір. Покупець знайомиться із пропозицією й обирає зручний для себе варіант. На сайтах, надійність яких викликає у вас серйозні сумніви, краще не замовляти за попередньою оплатою.

Правило № 4. Відгуки

Хороший магазин, який користується повагою у покупців, не приховує відгуки про себе. Часто для них створюється окрема сторінка на сайті. Наприклад, сайт, що продає домашній текстиль, – інтернет-магазин Баюбай зберігає всі відгуки в окремому розділі. Кожен із них одразу прив’язаний до конкретної моделі товару, що спрощує вибір для нових покупців. На чесному сайті буде багато відгуків за різні дати. Зручно, коли сторінка магазину є в соціальних мережах – там також можна побачити враження покупців.

Правило № 5. Гарантійні зобов’язання

Зверніть увагу, чи проговорює інтернет-магазин свої і ваші дії в тому випадку, якщо ви будете невдоволені придбаним. Можливість повернення та порядок звернення мають бути прописані. Гарантійні зобов’язання продавця поширюються на всі види товарів, окрім тих, що виключені для повернення законодавчо. У більшості випадків ви можете повернути пакунок без пояснення причини впродовж двох тижнів з моменту придбання. Звісно, за умови цілісності товару й упаковки.

Правило № 6. Фізична адреса магазину

Хороший сайт має інформацію про фізичне розташування, часто – дані про власника, контактний номер телефону. Якщо такі відомості є – можете бути певні, що платформа надійна і продавець веде бізнес відповідально. Фірми одного дня не турбуються про такі деталі й обмежуються номером мобільного.