Під час заходу, повідомляє Урядовий портал, зокрема, наголошувалось на істотному позитивному результаті щодо реалізації пріоритетів реформи державного управління. Так Верховна Рада ухвалила закон про відновлення конкурсів на державній службі. Добори за контрактом припинено, оголошено 10 конкурсів на посади категорії А і понад дві тисячі — на посади категорій Б і В.

Профільним комітетом підготовлено до другого читання законопроект про адміністративну процедуру, який матиме критичне значення для реформування відносин між органами влади та громадянами.

Водночас уряд працює відповідно до пріоритетів, визначених планом законопроектних робіт Верховної Ради та Планом пріоритетних дій Кабміну. Зокрема, на розгляд уряду вже внесено проект змін до законів про Кабінет Міністрів та центральні органи виконавчої влади.

Під час заходу обговорювали також питання щодо реформування Комісії вищого корпусу державної служби та відновлення конкурсів на посади державної служби; оновлення Стратегії реформування державного управління до 2025 року; звіт про реалізацію Стратегії реформування державного управління у 2020 році. А ще — завершення реформування міністерств та впорядкування структури секретаріату Кабінету Міністрів та деконцентрацію органів виконавчої влади.

Для проведення конкурсів на державну службу урядом передбачена можливість співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу дистанційно, в режимі відеоконференції.

Брати участь дистанційно у засіданнях конкурсних комісій відтепер можуть і члени конкурсних комісій. А фахівці НАДС розробили рекомендації щодо складення графіка оголошення та проведення конкурсів. Також вони допомагають державним органам правильно розподілити навантаження та ефективно провести конкурсний відбір.

«Окремо потрібно відзначити деконцентрацію органів виконавчої влади, запровадження якої ініційовано Президентом України», — зауважив Олег Немчінов, нагадавши, що йдеться про переміщення центральних органів виконавчої влади з Києва до регіонів (обласних центрів чи центрів територіальних громад) упродовж найближчих двох років.

Переваги такого переміщення було вперше презентовано секретаріатом Кабінету Міністрів. Серед них, зокрема, закінчення концентрації центральних органів влади в Києві, що дасть можливість рівному розвитку регіонів. Покращення благоустрою в регіонах та зменшення навантаження на столицю. Створення нових робочих місць у регіонах, підвищення можливості для працевлаштування, зростання внутрішньої трудової міграції. А також прискорення процесів реінжинірингу, цифрової трансформації та зменшення ролі чиновників у житті людини.