Щодня всі дзвінки, які надходять у лікарню, обслуговуватимуться координаторами кол-центру, який розташовано на базі сервісного центру.

До відкриття такої «гарячої лінії» в лікарні готувалися кілька місяців: переймали досвід інших клінік, розробляли стратегію та алгоритми роботи. Як результат, сучасна програма дозволяє вести облік звернень, а багатоканальна лінія дає змогу не проґавити виклики.

Через кол-центр можна записатися на прийом до спеціалістів та на діагностичні обстеження (інформація фіксується в медичній інформаційній системі); отримати інформацію про графік роботи лікарів, перелік обстежень тощо; отримати підтримку під час організації та отримання медичної послуги.

Контакти кол-центру:
0-800-335071 (безплатний багатоканальний з усіх
операторів); 050-0335071;
068-8048667.

У Рівненській обласній клінічній лікарні імені Юрія Семенюка переконані, що створення кол-центру — не просто вимога часу. Це можливість поліпшити якість обслуговування пацієнтів, доступніше та оперативніше надавати необхідну людям інформацію.

Юлія ВАСИЛЕНКО-СЛОБОДЕНЮК, керівник відділу прес-служби Рівненської обласної ради.