На знімку: звітує голова облради Олександр Сич.

Івано-Франківська обласна рада ухвалила бюджет на 2022 рік, який, за словами начальника департаменту фінансів ОДА Ірини Мацькевич є збалансованим та реальним до виконання, а також передбачає видатки на всі захищені статті.

Доходи обласного бюджету встановлено у розмірі 2,85 мільярда гривень та майже стільки ж становитимуть і видатки. Власних надходжень — 51 відсоток, решта — трансфери із державного бюджету.

Присутня на сесії голова Івано-Франківської ОДА Світлана Онищук, коментуючи ключові зауваження, які надходили від депутатів під час обговорення проекту бюджету, зазначила, що нині напрацьовано новий формат співпраці, коли консолідовані рішення прийматимуть після узгодження пропозицій керівників територіальних громад та депутатського корпусу.

Голова облради Олександр Сич, звітуючи про перший рік роботи на цій посаді у новому скликанні, акцентував на плідній роботі депутатів. Майже половина з них працювали в попередній каденції, тож мають вагомий досвід, а особливістю нинішнього складу є те, що майже третина депутатського корпусу — жінки.

«Вважаю, що новообраний депутатський корпус і виконавчий апарат облради були на висоті, — зазначив Олександр Сич. — Новообрані депутати опанували свою роль і систему роботи, притерлися зі «старим» ядром та за рік діяльності разом становлять консолідовану цілісність, що конструктивно вирішує актуальні проблеми області. Особливо це стало актуальним в умовах нестабільного функціонування виконавчої вертикалі державної влади й частої зміни керівного складу ОДА. За рік ми провели одинадцять сесій за встановлених законом чотирьох. Це є показником того, наскільки оперативно облрада реагувала на поточні проблеми життєдіяльності краю. Із проведених сесій одна була урочистою, до 30-річчя відновлення Незалежності України, та дві позачергові як реакція на резонансні загальнонаціональні процеси».

Депутати також підтримали рішення, яким 2022-й проголошено Роком 80-річчя Української Повстанської Армії.

Івано-Франківська область.

Фото прес-служби ОДА.