А ми ж писали. І як у воду дивилися. І закликали. Мовляв, навіщо комизитися і вигадувати якісь сумнівні відмовки та причини! У ситуації, коли є інтерес громадськості! Невже треба створювати якісь додаткові перепони й труднощі замість того, щоб задовольнити попит, який росте просто на очах.

Адже тема вже давно вийшла, якщо можна так сказати, за межі чисто філателістичних інтересів і переросла в інтереси загальнонаціональні. Та ще й  з патріотичним відтінком...  

Понад те. Ми навіть листа нашого читача надіслали шановному керівникові Укрпошти. Читач, нагадаємо, закликав: «якщо такий шалений попит, додрукуюйте тих марок і дайте людям в Україні й за кордоном купити їх стільки, скільки можуть і заплатити за це Укрпошті й державі.

Це вже не просто філателістична історія.

Погодьтеся: оці кількагодинні черги, по 2 листки марок у руки, неможливість купити онлайн, відмова додруковувати тираж - це не по-людськи і не по-хазяйськи!

Питання максимально серйозне і – про бізнес! Україні потрібні гроші. І іноземці, і українці готові ці марки купляти пачками. У мене, наприклад, замовлень вагон, а виконати їх я не можу, бо Укрпошта замість економічної історії робить купонокарбованцеву…».

Саме цього листа ми відправили панові Ігорю Смілянському. Так, мовляв, і так. Ось вам думка читача. Знаєте, він навіть відреагував, відправивши нам у відповідь гіфку з зображенням великого пальця. Мовляв, вас зрозумів. Добре-гуд!!!

І от. Нарешті. На особистій сторінці Ігоря Смілянського з'явився черговий запис, присвячений епопеї з маркою.

Наводимо його фрагменти.

«… Тиждень був не простий, і для нашої команди робочі дні продовжуються, але все ж таки ранок суботи та час надати нову інформацію та підбити певні підсумки, щоб всі могли спокійно готуватись до свят... Дуже хотів би на ці святкові вихідні всім надати винятково позитивні новини, але поки що є різні. Тож до новин…

Ті 9000 замовлень, які були оформленні вже передано в роботу і команда працює над відправкою.  Ще є залишок марок (першої марки) приблизно на 7000 замовлень. І вони нікуди не будуть розподілені, а будуть використані як планували для онлайн продажів. Більш того, надамо повний відкритий розклад хто звідки і скільки замовив...

Вітаю команду Прозорро Продажі, з успішним благодійним аукціоном, де наша марка та конверт допомогли зібрати 5 мільйонів гривень для ЗСУ. Як завжди, радію новинам, коли хтось може краще або коли чийсь продукт може зібрати для ЗСУ більшу суму...

Плануємо почати продаж нової марки «Корабель...» на початку травня. Про що теж поінформуємо завчасно…

… вибачаюсь за незручності, які стались протягом останніх декількох днів. Ми розуміємо краще, що чим більш відомим стає наш продукт, тим більш ворог буде приділяти уваги та ресурсів щоб не дати нам нормально працювати. Але ми перемагаємо його на фронті, переможемо й тут. Команда працює практично цілодобово, щоб виправити цю ситуацію.

Але щоб вже остаточно закрити тему та рухатись далі не витрачаючи час на суперечки в соц медіа відповідаю на основні питання. Я поважаю думку кожної людини, звісно коли вона висловлюється не в хамський формі. Це Україна - і немає рішень, які б всім сподобались. Тим не менше, вихід нової марки значним накладом, яка містить і першу марку (з єдиним обмеженням, що її не можна використовувати для пересилання) і є доказом того, що ми чуємо тих наших клієнтів. Більшість не збиралась використовувати її для відправлень і бажала мати частину історії - тепер є така можливість, не порушуючи правила та права інших клієнтів.

Що до закликів «надрукуйте, надайте, роздайте, і т.п». Коли продукт не викликає емоцій, будь яких, це означає що він невдалий. Наша марка викликала хвилю емоцій і переважна більшість - це позитив. Що до негативу - ще раз пропоную направити всю цю енергію та поради на те, щоб зробити щось корисне для країни. Вам не подобається, як ми популяризуємо імідж країни, то зробіть краще і покажіть на що ви здатні...».

***

Така історія. Ми жодним чином не тиснемо на керівництво Укрпошти щодо додаткових тиражів. Це, зрештою, як вони зауважують «їхня тема» і лише  Укрпошта  в праві вирішувати, як розпорядитися вдалою ідеєю.

Ми лиш намагаємося поінформувати якомога більшу кількість зацікавлених осіб про ситуацію, яка склалася навколо теми з маркою. Гадаємо, що висловимо загальну думку і побажання, щоб керівництво Укрпошти все ж таки знайшло можливість задовольнити попит всіх бажаючих.

Без винятку.

І насамкінець. Думка читача зі сторінки Ігоря Смілянського у Фейсбуці .

"... Додрукуйте додатковий тираж для українського народу і не ганьбіться на весь Світ. Не тримайте людей у напрузі, не знущайтеся. Вчиніть цивілізовано. Тим більше в такий непростий час. Варто було б цю марку взагалі подарувати кожному захиснику і волонтеру"!