У Києві з 1 січня запрацює нова система оплати проїзду в громадському транспорті. Це повідомлення КМДА городяни обговорюють уже декілька днів.
Буде запроваджено два види квитків — на кількість поїздок і на певний період часу (від одного дня до року). А  найдешевший квиток коштуватиме 1,67 грн.  Одним квитком можна буде користуватись у всіх видах транспорту (крім маршруток). 5 грн. — такою передбачається вартість єдиного проїзного, який дозволить кори-стуватися різними видами транспорту не більш як 75 хвилин (одна поїздка в метро). Відлік часу починається з моменту його активізації: пасажир прикладає квиток до турнікету в метро або до валідатора в наземному транспорті. Якщо на 74-й хвилині він устигає увійти в автобус або метро і прикласти картку, то можна їхати далі, не купуючи новий квиток. Коли термін його дії закінчиться, то валідатор або турнікет про це повідомить. За покупки квитка на 10 поїздок проїзд в одному виді транспорту обійдеться в 3,50 грн., а за купівлі 100 поїздок — усього 3,05 грн.
Також з’явиться персоніфікований квиток з необмеженою кількістю поїздок — на місяць, три місяці або на рік. При купівлі такого квитка в пункті з продажу пасажира сфотографують і вже за кілька хвилин він отримає проїзний з фото, тож передати його комусь іншому неможливо. Після закінчення терміну квиток можна буде поповнити через термінал (30, 90 або 365 днів). За допомогою цієї системи влада планує викорінити «зайців» і махінації з жетонами в метро та заробіток на продажу квитків.
Позицію КМДА щодо цього висловив в одному з інтерв’ю заступник голови КМДА Михайло Костюк: «Ми намагаємося добитися популярності громадського транспорту через гнучку систему оплати. Постійним пасажирам не доведеться стояти біля кас, а платити за проїзд вони будуть менше, ніж нині. Та й громадський транспорт спочатку отримуватиме своєрідну попередню оплату на початку року від продажу річних проїзних і в такий спосіб плануватиме роботу. Також хочемо з’ясувати, скільки саме пільговиків користується громадським транспортом, щоб платити тільки за кількість поїздок».
 
Замість коментаря
 
Міська влада має намір підвищити ціни за проїзд у громадському транспорті в такий само спосіб, як і досі — не пояснюючи, звідки взялися «економічно обгрунтовані тарифи». І, о, диво: тільки нині намагається з’ясувати, яка саме кількість пасажирів- пільговиків користується ним безплатно! Та й персоніфікація проїзних, коли у них вклеюється фото, принаймні дивна: якщо пасажир придбав квиток за власні гроші, то хто йому може вказувати, їздити з ним самому чи подарувати або передавати тому, кому забажає. Втім, у міської влади ще є достатньо часу, аби «просвітити» щодо цього нетямущих громадян...