Комітет Верховної Ради з питань свободи слова та інформації під час третьої сесії сьомого скликання планує розглянути понад 70 проектів законодавчих актів.
Зокрема, до другого читання опрацьовуватиметься проект закону (№ 0940) про внесення змін до Закону «Про рекламу» (щодо приведення у відповідність із Європейською конвенцією про транскордонне телебачення). Документом пропонується доповнити чинний закон визначенням терміна «телепродаж» («окремий вид реклами, що транслюється по телебаченню та містить публічну пропозицію укласти договір купівлі-продажу щодо визначеного товару»), а також встановити, що теле-продаж повинен містити необхідну, доступну, достовірну аудіовізуальну інформацію про пропонований товар. Законопроект також забороняє спонсорування теле- і радіопередач із використанням назв лікарських засобів та конкретних медичних послуг, які надаються та розповсюджуються лише за приписом (рецептом) лікаря, а також телепродаж лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, медичних послуг.
Крім того, комітет готуватиме до розгляду в другому читанні законопроект (№0946) про внесення змін до статті 22 Закону «Про рекламу» (щодо реклами алкогольних напоїв та пива). Згідно із проектом, забороняється рекламувати алкогольні напої, пиво та напої, котрі виготовляються на його основі, знаки для товарів і послуг, інші об’єкти права інтелектуальної власності, під якими випускається алкоголь, на радіо та телебаченні з шостої до двадцять четвертої години.
Комітет також планує розглянути низку законопроектів у рамках процедури їх підготовки до першого читання.
Інформаційне управління апарату Верховної Ради.