Професори Стенфордського університету (США) запропонували скасувати лекції в медичних інститутах і навчати студентів за допомогою відеороликів.
На думку викладачів, попри значні зміни, що відбулись у медицині, система навчання студентів майже не змінилася. Відвідуваність традиційних лекцій постійно знижується, а час, відведений на навчання, витрачається даремно.
Вони пропонують увесь лекційний матеріал давати студентам у форматі відеороликів тривалістю 10—15 хвилин. Кожен переглядатиме відео, скільки потрібно для засвоєння матеріалу. Після цього студенти виконуватимуть тестові завдання.
Зекономлений час можна використати для інтерактивного обговорення засвоєного матеріалу, під час якого викладач обов’язково має наводити приклади з клінічної практики. Цього року базовий курс біохімії в Медичній школі університету було реорганізовано відповідно до цієї програми. Відвідуваність занять зросла з 30 до 80 відсотків, хоча бути на них не обов’язково.