Комітет Верховної Ради з питань промислової і регуляторної політики та підприємництва рекомендує парламенту прийняти за основу проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
На засіданні комітету зазначалося, що законопроект (№11240) спрямовано на встановлення на законодавчому рівні відповідальності посадових осіб контролюючих органів за недотримання ними порядку здійснення державного нагляду, передбаченого відповідним законом.
Зокрема, Кодекс про адміністративні правопорушення пропонується доповнити статтею 166-20. Згідно із проектом, порушення встановленого законом порядку здійснення державного контролю в сфері господарської діяльності, недотримання вимог щодо видачі (оформлення) та застосування розпорядчих документів органу державного нагляду, перевищення ним повноважень тощо тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 850 до 1700 гривень).
За ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, — штраф від 100 до 150 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 1700 до 2550 гривень).
Кодекс доповнюється й статтею 188-43, яка передбачає за невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику в сфері розвитку підприємництва, — штраф від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів. Такі самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від 100 до 150 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Закон «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачається також доповнити статтею 91 щодо повноважень центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику в сфері розвитку підприємництва. Згідно із проектом, до його повноважень належить: підготовка та подання в установленому порядку пропозицій щодо формування державної політики; розроблення та погодження проектів нормативно-правових актів у сфері господарської діяльності; вивчення досвіду провідних держав з питань реалізації державної політики зі здійснення державного нагляду в цій сфері. 
А також здійснення методичного та інформаційного забезпечення діяльності органів держконтролю; забезпечення координації роботи цих органів щодо проведення планових перевірок; складення протоколів про адміністративні правопорушення, розроблення висновків, пропозицій та рекомендацій щодо вдосконалення законодавства з питань організації державного нагляду.