Миколаївські депутати занепокоєні станом автомобільних доріг в області й безпекою дорожнього руху. Це питання було винесено на сесію обласної ради.
Не секрет, що на півдні України в Миколаївській області найгірші автомобільні дороги. Це підтвердить будь-який водій, котрий лавірує між вибоїнами автотраси Миколаїв—Херсон або Миколаїв—Одеса. Миколаївська область є транзитною в південно-північному напрямку (Київ—Сімферополь) і західно-східному (Одеса—Мелітополь). Через область проходять два національні транспортні коридори: Одеса-Миколаїв-Херсон—Джанкой—Керч та Рені—Ізмаїл-Одеса-Миколаїв—Херсон—Мелітополь—Бердянськ—Маріуполь—Новоазовськ. При цьому щороку інтенсивність руху багатотоннажного транспорту збільшується на 10 відсотків.
Складні погодні умови нинішньої зими, різке коливання температури зробили непридатними значні ділянки дорожнього покриття більшості автомобільних трас державного й місцевого значення. Майже дві тисячі кілометрів доріг вимагають капітального й поточного ремонтів. Найперевантаженішими автотранспортом і найпроблемнішими є дороги Одеса—Мелітополь—Новоазовськ, Олександрівка—Кіровоград—Миколаїв, Дніпропетровськ—Миколаїв і Ульяновка—Миколаїв.
Про будівництво мостового переходу через річку Південний Буг розмови ведуться не перший рік, дороговартісний проект не раз обговорювали на рівні столиці, але далі цього справа не йде. А тим часом величезний транзитний потік багатотоннажного транспорту, що рухається через Миколаїв, добив і без того погані траси міста й значно погіршив екологію обласного центру. Все це негативно вплинуло на загальні показники функціонування господарського комплексу й ефективне забезпечення життєдіяльності населення Миколаївської області.
Миколаївські депутати звернулися до уряду з проханням вникнути в ситуацію й допомогти області подолати непомірно високий для її бюджету дорожній трамплін.