Кор.: Багатьох телеглядачів цікавить, як працюють рекламні агентства. І зараз ми хочемо запросити вас в одне з них. Щоправда, не зовсім звичайне. І відкрилося воно, хоч як це дивно, у вже знайомій нам одеській комунальній квартирі...
Двері комуналки. На них вивіска: «Прем’єр-SM». Кореспондент входить до квартири. У коридорі Семен Маркович.
Кор.: Здрастуйте, програма «Джентльмен-шоу».
Семен Маркович: О! Здрастє, здрастє!..
Кор.: Перепрошую, Семене Марковичу, отут у вас на дверях, мабуть, помилка. Рекламне агентство, якщо я не помиляюся, називається «Прем’єр-SV».
С. М.: Це у них «СВ», а у нас «СМ» — Семен Маркович!
Кор.: Тобто, як я розумію, ви займаєтеся рекламним бізнесом?
С. М.: А чому ні?
Кор.: І що ви рекламуєте? Ну, скажімо, сьогодні, у переддень виборів, особливий попит має, так би мовити, політична реклама. Ви цим займаєтеся?
С. М.: Звичайно! Ось нещодавно саме один з кандидатів у Президенти замовив нам ролик.
У кадрі рекламний ролик: маленький хлопчик, якого годують з ложечки.
Мама: За маму!
Дитина: Ні-і!
Мама: За тата!
Дитина: Ні-і!
Мама: За діда!
Дитина: Ні-і!
Мама: За бабу!
Дитина: Ні-і!
Мама: За кандидата в Президенти!..
Дитина (накидається на кашу): Ще!..
У кадрі порожня тарілка.
Голос за кадром: Якщо ви не проголосуєте за нашого кандидата тепер — завтра їжі взагалі не буде!
Кор.: Вражає! Ну а реклама сучасної побутової техніки у вас є?
С. М.: Будь ласка!
У кадрі рекламний ролик. Прискорена зйомка: Софія Петрівна прасує, пере в кориті, щось смажить на плиті.
Голос за кадром: Софія Петрівна замінить вам і праску, і пральну машину, і мікрохвильову піч. Софія Петрівна! Змінимо життя на краще!..
Кор.: Так, цікаво... Скажіть, а ліки ви рекламуєте?
С. М.: О, це в нас Петрович!
Петрович: Коли душа болить (дістає дві пляшки — горілки і портвейну), нанесіть по болю подвійний удар! (П’є з двох пляшок одразу).
Голос за кадром: «Горілка з портвейном — подвійний удар по печінці!».
У кадрі знову Семен Маркович і Кореспондент.
Кор.: Скажіть, а ось ще...
С. М.: Хвилиночку, зараз теж буде дуже цікава реклама!
У кадрі Яша з рушником через плече підходить до умивальника, бере свій вичавлений до кінця тюбик пасти, натискає. Нічого не вичавлюється. Тоді він, злодійкувато озирнувшись, бере великий повний тюбик сусіди, вичавлює пасту на свою щітку і швидко чистить зуби. У дзеркалі напроти нього з’являється відображення грізного сусіди. Наступний кадр: Яша вилітає з ванної. Великий план: його вимучена посмішка — замість деяких зубів чорніють діри.
Голос за кадром: Добродії! Рекомендуємо вам вчасно купувати зубну пасту. Тому що кислотно-лужний баланс відновити можна, а зуби — ні!
Кор: І останнє запитання, якщо можна. Скажіть, Семене Марковичу, а ось які-небудь відомі фірми вам замовляють рекламу? Ну, такі, наприклад, як «Проктер енд Гембл», «Марс»... ну, «Тік-Так»?
С. М.: Дуже гарне запитання! Саме зараз ми вам покажемо новий, наш варіант «Тік-Така». Сімочка, будь ласка!..
У кадрі Сіма.
Сіма (кокетливо): У моїй роботі з людьми завжди важливо мати свіжого клієнта!.. (Ми бачимо «клієнта», якого Сіма ніжно гладить по голові. Він мліє. Вона показує на годинник). Тік-так. П’ятдесят доларів за годину! («Клієнт» скисає).
Кор.: Напрочуд різнобічна і цікава діяльність, Семене Марковичу! Залишається тільки побажати вашому агентству подальшого процвітання в рекламному бізнесі!
Публікацію підготував Георгій ВОРОТНЮК.