Смішне слово «закаляка», схоже, незабаром стане найпопулярнішим у дітей і підлітків. Під такою назвою в Херсоні з’явилася дитяча газета. Її автори впевнені: читача зацікавить поки що не дуже звичне визначення «піар».

— Я дуже люблю працювати з дитячою аудиторією, — каже редактор Тетяна Міщенко, — тут завжди можна дістати відповідь на наші, дорослі, запитання, діти щирі, вельми старанні, працюючи з ними, ніколи не втомлюєшся, а від спілкування одержуєш безліч матеріалу для журналістської діяльності.

...Колеги-тележурналісти її так і назвали: матір Тереза. У цьому шахтарському містечку Тетяна розпочинала свою творчу діяльність. Авторська програма «Закаляка» була справжньою знахідкою молодого тележурналіста. Після першого виходу в ефір на студії не змовкали дзвінки: «Хочемо брати участь у передачі!». «Матір», постійно оточена дітьми, знаходила всім місце у студії і роль у програмі. Вимогливе журі щорічного телефестивалю «Золота осінь Славутича» відзначило «Закаляку» дипломом переможця, як найзмістовнішу дитячу програму.

— Діти — це «ґрунт», готовий усе всмоктувати, а в наших, дорослих, газетах інформації для них майже немає. І ось така величезна читацька аудиторія залишається без інформації, — продовжує редактор. — Проте найголовніше, що діти не тільки читатимуть газету, а й писатимуть для неї. Упевнена, «Закаляка» відкриє майбутніх журналістів.

Піар-агентство «Віта», що виступило засновником дитячої газети, має намір благодійно розповсюджувати її у школах, дитсадках, студентських аудиторіях. До речі, до газети додається такий ось симпатичний прапорець.Матеріали для себе у ній знайдуть також учителі й батьки. У тому, що «Закаляка» стане виданням, яке читатимуть, Тетяна Міщенко, котра є також керівником агентства, не сумнівається. Впевності в цьому додає читацька пошта газети «Від А до Я», яку «Віта» видає на кілька областей.

«З неабиякою цікавістю читаю рубрику «Національне надбання», — написав до редакції читач із Миколаєва. — Адже рідко в якій газеті знайдеш матеріали про наше минуле, історію, визначні пам’ятки. З нетерпінням чекаю наступних номерів!».

— Донедавна в нас не було піар-агентств, — зауважує директор, — їх функції частково виконували рекламні компанії. Але найбільша помилка — сприймати піар лише як виборчі технології. Наше агентство пропонує комплекс заходів, мета яких — підвищити рейтинг, пізнаваність, популярність торгової марки, продукції, підприємства чи лідера. Робимо це шляхом створення газетних публікацій, телевізійних сюжетів, фільмів, друкованих буклетів, календарів, сувенірної продукції. Організуємо також прес-конференції, виставки, соціологічні опитування.

До найвідмітніших рис своєї творчості колектив журналістів відносить те, що в газеті «Від А до Я» зовсім немає негативної інформації, читача не дратує так звана блокова реклама — всі матеріали йдуть як «оповідальні».

— Лише позитивом можна привабити до себе читача, — зауважує Тетяна Міщенко. — Роблячи тим самим, хоч як це дивно звучить, внесок в економіку й розвиток краю. Адже і дітей виховувати, і інвесторів залучати треба позитивними матеріалами, а не кримінальними «ужастиками». Тому побільше оптимізму, світла, яскравих барв, прекрасного про все, що нас оточує!

Херсон.