В Одеському музеї західного і східного мистецтва зберігається не копія картини Мікеланджело Караваджо «Взяття Христа під варту» роботи невідомого художника, а сам оригінал. Це дедалі впевненіше стверджують фахівці. Видатний італійський живописець епохи Відродження, один із засновників реалістичної течії в малярстві Караваджо (Мікеланджело Мерізі, 1573—1610 рр.) мав звичку створювати авторські варіанти на одну й ту саму тему. Однак цю обставину тривалий час ігнорували.
До слова, в Дубліні зберігається ще одна картина «Взяття Христа під варту», яка різниться від одеської тим, що на задньому плані там прописані дерева.
Віднедавна до каталогу Міжнародної конференції картин як оригінал роботи Мікеланджело Караваджо занесли одеське полотно. Проте дослідження тривають, фахівці хочуть мати нові незаперечні докази.