Тим часом уряд автономії заявив, що прискорене зведення штучного насипу в Керченській протоці порушило природну міграцію риби, забруднює басейн протоки, отже, призведе до тяжких екологічних наслідків.

Нині на острові Тузла, розташованому за чотири кілометри від українського берега, є прикордонна інфраструктура і кілька пансіонатів. До місця будівництва стягнуто сили українських прикордонних військ, які ведуть цілодобове спостереження.
Це все відбувається тоді, коли уряди Криму і Росії вже доклали певних зусиль для створення транспортного коридору, який з’єднав би український і російський береги в Керченській протоці.
До речі, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Ніна Карпачова під час перебування у Криму напередодні цього конфлікту зауважила, що російська сторона могла б допомогти відродженню у протоці зруйнованої поромної переправи, яка була донедавна. Тут треба не міст чи підводний тунель зводити, а всього-на-всього придбати два пороми вартістю майже 50 мільйонів доларів.
За словами директора державної судноплавної компанії «Керченська поромна переправа» Миколи Ковирніченка, відновлена залізнична переправа дала б державі значні кошти на транзитних російських вантажах і сприяла б зменшенню тарифів на їх доставляння.