Голова Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування і ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Геннадій Руденко вважає:
— Затрати на збирання врожаю зернових можна було б зменшити, якби сільськогосподарський транспорт працював на стиснутому природному газі. Адже не секрет, що собівартість зерна, а відтак і хлібобулочних виробів найбільшою мірою залежить від цін на ринку нафтопродуктів, що сьогодні значно зросли. Затрати на паливо можна було б зменшити, якби уряд своєчасно розробив і впровадив загальнодержавну програму переведення транспорту, особливо сільськогосподарського, на стиснутий природний газ (метан).
Кубометр стиснутого природного газу щонайменше удвічі дешевший за літр бензину і значно дешевший за дизельне паливо, що істотно скорочує загальні затрати. Крім того, відповідно до національної програми «Нафта і газ України до 2010 року», потенційні запаси газу в Україні в 6 разів більші, ніж нафти, і його видобуток до 2010 року становитиме 35 млрд. кубічних метрів. Його використання як моторного палива зменшило б залежність України від імпорту енергоресурсів. Більш того, наше держава проголосила курс на євроінтеграцію. Але вона неможлива без розв’язання екологічних проблем, яких сьогодні в нашій країні більш ніж досить. А використання природного газу в автомобільному транспорті — один із перспективних способів поліпшення стану навколишнього середовища країни зокрема і планети загалом. Порівняно із застосуванням звичайного рідкого палива це дасть змогу зменшити викиди основних речовин-забруднювачів у середньому в 4-5 разів, стверджує голова комітету. Він також наголосив, що до нього звертаються керівники деяких обласних держадміністрацій із пропозиціями поліпшити економічну та екологічну ситуацію за рахунок застосування природного газу як моторного палива.
В Україні 130 чинних автомобільних газонаповнювальних компресорних станцій
(АГНЕКС) не зовсім раціонально розподілені по території країни, мають застаріле обладнання, що також знижує попит на це паливо.
Безумовно, без цілеспрямованої державної політики, що базується на реальному баченні перспективи в агропромисловій та енергетичній галузях, кардинальних змін на краще не відбудеться. І сьогодні уряд має підтримати сільгосп- і промислових виробників запровадженням загальнодержавної програми переведення транспорту на газ, як це вже зробили Італія, Франція, США, наголосив Геннадій Руденко.