Комітет з питань регламенту, депутатської етики та організації роботи Верховної Ради України планує третього вересня розглянути питання про створення робочої групи з підготовки до розгляду в комітеті поданння Генеральної прокуратури про притягнення до кримінальної відповідальності народних депутатів України Юлії Тимошенко, Олександра Турчинова та Степана Хмари (фракція БЮТ). Про це повідомив кореспондентові «ГУ» голова комітету Валентин Матвєєв (фракція КПУ). За його словами, подання Генпрокуратури надійшло до профільного парламентського комітету вже після завершення третьої сесії Верховної Ради, під час депутатських канікул, а тому не могло бути розглянуте досі. Водночас він наголосив, що на найближчому засіданні комітету буде прийнято рішення не про саме подання Генпрокуратури щодо народних депутатів, а лише про створення робочої групи, яка вивчатиме матеріали Генпрокуратури з цього питання.
В. Матвєєв також повідомив, що до комітету поки що не надійшла заява про складання депутатських повноважень від народного депутата Анатолія Толстоухова (фракція НДП), котрого призначено Міністром Кабінету Міністрів України. За процедурою таку заяву депутат має подати на ім’я Голови Верховної Ради України, після чого глава парламенту невідкладно направляє її на розгляд до регламентного комітету. За інформацією секретаріату Голови Верховної Ради, заяви від А. Толстоухова про складання депутатських повноважень поки що не отримано.
Загалом основним завданням регламентного комітету ВР під час четвертої сесії парламенту, за словами В. Матвєєва, має стати підготовка до розгляду в першому читанні «парламентської конституції» — проекту закону про Регламент Верховної Ради України. Цей законопроект розроблено ще попереднім скликанням парламенту, однак нині до нього надходить чимало поправок від народних депутатів, представників різних фракцій та груп. Утім, на думку голови комітету, на проходження цього законопроекту істотно вплине подальший хід політичної реформи. Адже якщо буде внесено зміни до Конституції України, істотних змін зазанає і Регламент Верховної Ради. В. Матвєєв також припускає, що парламентський Регламент може бути прийнятий не як закон, а як постанова Верховної Ради. Тобто як документ, який має тимчасовий характер.