Понад 200 працівників комунального підприємства «Тернопільелектротранс», а це третина колективу, отримали попередження про скорочення. З 1 жовтня, якщо нічого не зміниться, вони поповнять лави безробітних. Під скорочення в основному потрапили кондуктори і ревізори. Щодня на маршрути виходить півсотні тролейбусів, переважно старих і розбитих. Вони не витримують конкуренції з більш як двома сотнями маршруток, особливо після зниження вартості проїзду в останніх до 50 копійок. І що з того, що електротранспорт екологічно чистіший і безпечніший вид транспорту? Керівники підприємства і міської влади (а «Тернопільелектротранс» — власність міста) пішли шляхом найменшого опору. Замість того, щоб оновлювати тролейбусний парк, врегулювати перевезення пасажирів електротранспортом і мікроавтобусами, вони вдалися до скорочення.
У цій справі є ще один нюанс — фінансовий, але, схоже, його ніхто не бере до уваги. За півроку тролейбусники заплатили понад 400 тисяч гривень податків, а для власників мікроавтобусів діє спрощена система оподаткування. Мабуть, хтось дуже лобіює їхні інтереси, якщо вигідний людям транспорт занепадає, а небезпечні маршрутки заполонили вулиці міста. Проти скорочення працівників «Тернопільелектротрансу» виступають профспілки: обласна рада профспілок та галузевий обком профспілки звернулися до керівників міста та області з вимогою не допустити цього.