Зростання підприємства від цеху з орендованим устаткуванням до велета-виробника понад 50 найменувань знаних у світі горілчаних, слабоалкогольних напоїв і лікувально-столових мінеральних вод, масштабність вирішуваних завдань зумовили необхідність координації управління потужним бізнесом з Києва.
Напередодні свого десятиліття досі єдиний володар сертифіката відповідності міжнародному стандарту ІSO 9001 серед українських виробників алкоголю — фірма "SV" (яка керівництво переводить до столиці, а виробничі потужності залишає в Криму) стала визнаним флагманом вітчизняної лікеро-горілчаної галузі. За підсумками Національного рейтингу черговий раз виборола звання "Краща торгова марка", а напої підприємства отримали три золоті нагороди на Всеукраїнському дегустаційному конкурсі в рамках 14-ї Національної виставки "Продукція харчових підприємств України". Гідно представив "Союз-Віктан" нашу країну і серед 67 брендів з 7 країн Європи і Азії на останньому щорічному міжнародному конкурсі лікеро-горілчаної продукції у французьких Каннах, де завоював одну золоту — горілка "SV Ексклюзив" і дві срібні медалі: "SV Люкс" та "SV Гран-Прі".
І це — в умовах жорсткої конкуренції, коли навіть визнана французька горілка "Erіstoff" не змогла отримати високого бала, а славнозвісний шведський "Absolut" ледве "дотягнув" до бронзової медалі. Солідний конкурс має на меті об`єднати зусилля кращих виробників горілок світу для просування їх на нові ринки, тож відкрив подальші перспективи перед нашими земляками, які нині регулярно експортують свою унікальну продукцію в США, Німеччину, Англію, Ізраїль, Болівію, Мальту, Росію, Азербайджан та ще 20 країн світу. Щороку компанія, на рахунку якої чотири Гран-прі, 55 золотих, 21 срібна і 8 бронзових нагород, отриманих на найпрестижніших виставках і дегустаціях в Брюсселі, Чикаго, Каннах, Москві, Петербурзі, Києві, Львові та багатьох інших містах усіх континентів, невпинно збільшує кількість нагород своїх якісних, вишукано оформлених виробів. Успішно торує шлях до ще вищого гатунку своїх напоїв, які нині вже проходять 14 ступенів фірмової очистки води і водно-спиртової суміші, тоді як за нормативами достатньо двох чи трьох. Орієнтуючись на світові стандарти якості, компанія, що має оснащені устаткуванням світового класу лабораторії, власну наукову базу і повністю автоматизовану систему управління виробництвом, змогла вибудувати власну систему гарантії найвищої проби марочних напоїв оригінальної рецептури і смаку, яка унеможливлює появу браку.
Нині колектив уже двох найсучасніших заводів з власними торговими марками і командою професіоналів, за яку не соромно перед світом (бо зуміла створити десятки сортів елітних напоїв, розрахованих на різний смак і товщину гаманця, серед котрих не лише "класичні" і особливі горілки, солодкі й гіркі настоянки, сувенірні набори, молодіжні слабоалкогольні коктейлі, шампанське, що серед десяти інших чудових вітчизняних зразків отримало найвищу оцінку експертів Науково-дослідного центру незалежних споживчих експертиз "Тест", і єдина українська мінеральна вода Преміум-класу "Неаполіс"), у пошуку нових ідей і рішень, вдосконалення виробництва і просування ще далі взірцевого вітчизняного продукту, запровадження інновацій і власних ноу-хау.
Традиція "Союз-Віктану" — не лише гідно нести у світі високу репутацію виробника, а й бути доступним і відомим у будь-якому регіоні держави, неухильно розширювати спонсорство святкувань днів міст України, соціальних, спортивних і суспільно значущих заходів, підтримувати культурні і громадські організації, зокрема урізноманітнювати призи для кримських читачів "Голосу України" —учасників розіграшу традиційної лотереї передплатника нашої газети, яка регулярно проводиться двічі на рік і невпинно розширює коло шанувальників нашого часопису. Соціальна роль компанії і в тому, що лише протягом двох останніх років вона перерахувала майже 500 мільйонів гривень до бюджетів усіх рівнів, створила близько двох тисяч робочих місць, а спонсорську і благодійну діяльність, підтримку соціокультурної сфери, допомогу у розв'язанні гострих соціальних проблем, проведенні різних загальнонаціональних і регіональних заходів вважає одним з найпріоритетніших своїх завдань і надалі.