У Черкаському міськвиконкомі знову метушня. Після майже двомісячних вимушених «канікул» крісло міського голови знову зайняв Анатолій Волошин.
Наприкінці лютого депутати міської ради більшістю голосів відправили його у відставку. Мовляв, за те, що не зумів організувати з депутатами роботи. Анатолій Волошин не погодився з вердиктом і звернувся по захист до служителів Феміди.
Соснівський районний суд Черкас скасував рішення сесії міськради про відставку Волошина. Визнано неправомірним і призначення нових виборів міського голови, які планували провести в липні цього року. На думку місцевих опозиційних сил, такий поворот подій пов’язаний з тим, що обласна влада вирішила не «ризикувати» новими виборами. Адже один із головних претендентів на крісло міського голови Черкас Володимир Олійник, який уже був на цій посаді раніше, нині співпрацює з Юлією Тимошенко.
Лідія ТИТАРЕНКО.
Черкаська область.
Добровільна десятина
Добровільний податок у розмірі одної десятої відсотка від обсягів реалізованої продукції та послуг для всіх без винятку суб’єктів підприємницької діяльності у Дніпропетровську ввела позачергова сесія міської ради. Вже цього року планують зібрати додатково 5 мільйонів гривень і спрямувати їх на капітальні ремонти вулиць та доріг обласного центру.
Стан твердого покриття артерій-магістралей після нинішньої зими такий сумний і невеселий, що Дніпропетровськом тепер ні проїхати, ні пройти. У міському бюджеті поточного року на ремонти доріг передбачено 18 мільйонів гривень. Але щоб їх капітально відремонтувати, на кожен кілометр треба по мільйону гривень. І щонайменше 140 мільйонів потрібно щороку, аби вулиці утримувати в належному стані.
Хоча позаторік і торік у Дніпропетровську доклали багато зусиль для лагодження проїжджих смуг практично на всіх найзавантаженіших напрямках руху автотранспорту, але тепер чимало з них знову в ямах та вибоїнах. Асфальтні покриття у недавньому виконанні фірм «Даком» та «Гама» не витримали іспиту, тож від їх послуг відмовилися. Тепер депутати закріпили вулиці та проспекти за тими підрядними організаціями, котрі беруться за ремонти. І якщо відремонтовані магістралі знову швидко перетворяться на арени для вимушених автотрюків, то відновлюватимуть їх за власний рахунок. І так доти, доки не забезпечать тривалу і надійну експлуатацію.
Дніпропетровськ.