Європейську площу столиці час вже перейменувати у Концертну. Бо будь-яке свято не обходиться без того, щоб на ній не виступали майстри естради.
Не став винятком і День святого Валентина. Щоправда, концерт проходив на день пізніше.
Про концерт, як про мертвого... Хоча іноді складалося враження, що більшість виконавців навіть не слухала. Цікавило зовсім інше: просто подихати свіжим повітрям та попити чогось міцненького. Про це свідчили й величезні черги до лікеро-горілчаних відділів численних магазинчиків та хруст битих пляшок під ногами.
Утім, дивуватися нема чому. Адже спонсорами акції «Молодь — за любов і єдність» виступили... тютюнова та виноробна компанії. При цьому ведучі проголошували і відповідні рекламні лозунги. Мовляв, цей напій відкриє серця для кохання. Ніхто ж у цьому не сумнівається. Щоправда, для молодіжного дійства це має трохи дивний вигляд. Хоча вже потроху звикаєш до 13—14-річних підлітків з пляшками слабоалкогольних напоїв у руках. Отож і не дивно, що між різними молодіжними компаніями раз у раз виникали діалоги на кшталт «Ти хто такий? — А ти хто такий?» При цьому використовувалися такі мовні звороти, що виникало відчуття, ніби юнаки від дня свого народження виховувалися в якійсь колонії.
Втім, у подібних дійствах є і свій плюс — за його відвідання не беруть грошей. Та й хто б згодився за це платити?