Кілька днів тому відновився рух пасажирського транспорту по вулиці Великій Васильківській (колишня Червоноармійська). Подія нібито пересічна для столичного міста. Однак заступник голови Київської державної адміністрації — начальник Головного управління транспорту Іван СалІй вважає її знаковою.
— По-перше, — зазначає він, — роботи з відновлення дорожнього покриття після ремонту колекторів планувалося завершити в кінці нинішнього — на початку наступного року. Однак кияни попросили міську владу зробити це швидше. І вона, влада, відгукнулася. Ми не тільки раніше та на «відмінно» поклали асфальт, підключили світлофори, а й вивели на дванадцятий маршрут нові, просто із заводських цехів «Авіанта» тролейбуси — зручні й комфортабельні. Ось для мене це і є принциповим, коли влада вміє слухати людей, діє не на словах, а на ділі — в їхніх інтересах.
Другу особливість цієї події Іван Салій вбачає у тому, що транспортний парк столиці з кожним днем все-таки розширюється. Причому машини винятково вітчизняного виробника. Ці два тролейбуси — не перші, які вийшли з київського заводу, і не останні: заводський конвеєр набирає обертів, виконуючи замовлення міської влади. До кінця року їх буде на вулицях Києва понад 50.
Ті, хто був на відкритті руху по В. Васильківській, помітили, в яку чудову форму вбралися водії.
— Знаєте, — каже Іван Салій, — жінки завжди прагнуть бути красивими. І коли вони самі симпатичні, та ще й у гарному вбранні і в новенькому тролейбусі — це піднімає настрій і їх самих, і пасажирів. Та й відповідальність людини, коли вона вдяглася в державну форму, стає більшою. Нам хочеться, щоб міський пасажирський транспорт мав такий вигляд, щоб від нього почали надходити пасажирам позитивні імпульси. Ось ми незабаром завеземо й покажемо вітчизняні автобуси з низькою підлогою. Вони теж зручні й красиві. Й усе це — знову-таки для киян, яких уважно слухає міська влада.
Іван Миколайович розповів, що дванадцятий маршрут, на прохання студентів, подовжиться аж до університетського містечка. І взагалі, зауважив він, нині потоки пасажирів докорінно змінюються. Якщо раніше вони йшли до крупних підприємств, то нині — до ринків, лікарень (дається взнаки новий переділ районів), до масових видовищ. Все це враховує транспортна служба міста, в роботі якої теж відбуваються динамічні зміни.