СЕЗ «Яворів» було обрано Комітетом Верховної Ради України з питань економічної політики, управління народним господарством, власності та інвестицій як об’єкт для всебічного аналізу комплексу проблем, пов’язаних із втіленням у життя відповідного законодавства. Під час виїзного засідання депутати пересвідчилися, що СЕЗ «Яворів» — приклад успішного втілення програм. Завдяки сприятливому інвестиційному клімату за три роки депресивна територія перетворилася на район зі стабільними темпами зростання в усіх сферах економіки. Зареєстровано 82 підприємства як суб’єкти спеціальної економічної зони, з них 32 розпочали виробничо-господарську діяльність. Сума задекларованих інвестицій становить 230 млн. доларів США, уже реалізовано інвестицій на суму 87 млн. доларів. За рахунок новостворених підприємств істотно змінилася структура промислового виробництва. До 1999 року переважала гірничо-хімічна видобувна промисловість, а сьогодні 94 відсотки припадає на обробну.
У правовому полі, за висновками комітету, прогалин чи «білих плям» немає. А от підзаконні акти, розпорядження, укази, що їх продукують міністерства і відомства, нерідко стають каменем спотикання. 
Сигнал «SOS» подає нині автопорт «Краковець—Глонік», у спорудження котрого було вкладено значні турецькі інвестиції. Його діяльність припинилася 7 червня згідно з розпорядженням Кабміну, спрямованим... на поліпшення контролю і оформлення вантажів. (Про це йшлося в «Голосі України» від 19 вересня ц. р. — Ред.)
— За будь—яким розпорядженням треба бачити другий бік, — резюмував перший заступник голови комітету Володимир Демьохін. — Комусь це потрібно: зупинити роботу, довести підприємство до банкрутства, дешево викупити. Таких прикладів багато. Люди, які прийшли з інвестиціями, мають знати, що вони захищені, що підприємство працюватиме. Чотири рядки розпорядження можуть перекреслити роки роботи. Закон працює, але міністерства і відомства намагаються відкорегувати його. Це — головне, з чим ми не згодні. Направимо відповідні листи до Кабміну, до Прем’єр-міністра з пропозиціями. Програма уряду на наступні роки повинна мати інвестиційно-інноваційний характер. Інакше загальмується розвиток, не можна буде говорити про наповнення бюджету. Ми зробили для себе багато суто робочих висновків: закон тільки тоді працюватиме, якщо є на місцях люди, котрі активно впроваджуватимуть його в життя. Якби не Степан Лукашик (голова райдержадміністрації), то й нічого в Яворові не було б.
Те, що керівники району тримають СЕЗ «Яворів» на своїх плечах і забезпечують їй лідерство серед інших територій, засвідчує й порівняльний аналіз. До прикладу, не знайшлося на Волині «локомотива», і автопорт «Ковель» гальмує. Народні депутати мали розмову із керівництвом Волинської області про підготовку документів для ухвалення закону в другому читанні. Надалі всім зацікавленим сторонам радитимуть вчитися в яворівчан.
Ейфорії від успіхів у яворівчан немає. Залишаються відкритими соціальні проблеми міста Новояворівська, яке свого часу будували для «Сірки». Але нині на підприємстві з 12 тисяч працівників залишилося лише дві. Під час «круглого столу» народних депутатів із підприємцями було порушено й проблему сертифікації продукції. Директор ТзОВ «Європласт» Андрій Шах занепокоєний тим, що на ринку з’являються невідь звідки каналізаційні труби, хоча офіційним їх виробником є лише його підприємство. Комітет має намір сприяти законодавчому врегулюванню проблем ДГХП «Сірка», адже кошти під екологічний проект виділені, однак... не надходять. Значно ускладнилася «завдяки допомозі» Києва і реєстрація суб’єктів СЕЗ. І, певна річ, інвесторів не можуть не тривожити великі суми не повернутого державою ПДВ. Однак яворівський стрижень міцний.
Яворів—Львів.