29 серпня ц. р. наша газета надрукувала фейлетон Сергія Влада «На брехні верхи», в якому зазначалося, що «Укравтобуспромом» на автосалон у Москву було представлено надвеликий дволанковий автобус ТУР А262 з низькою підлогою для людей похилого віку. Уточнюємо, що на автосалоні було представлено перший зразок середнього міського автобуса «Богдан» А144, перша промислово-дослідна партія якого з’явиться у підконтрольній експлуатації в Києві ще до кінця цього року, а в наступному — розпочнеться серійний випуск. Згадуваний нами ТУР А262 на сьогодні лише розробляється підприємством на замовлення Мінпромполітики для ВО «Південний машинобудівний завод» і промислові зразки першої машини такого типу в СНД з’являться у 2003 році.

Український інститут автобусного та тролейбусного будування ВАТ «Укравтобуспром» (колишній Всесоюзний інститут з проектування автобусів) за роки незалежності за допомоги Мінпромполітики, концерну «Укрпромінвест» розробив п’ять нових базових моделей автобусів. Для порівняння у вісімдесяті роки — три моделі для ЛАЗ, ЛіАЗ, ЗіЛ. Кияни вже встигли оцінити спроектовані інститутом та виготовлені ВАТ «Черкаський автобус» малі автобуси «Богдан» А091. З’являються перші промислові зразки нового покоління міських автобусів та тролейбусів з низькою підлогою, що пристосовані для перевезення інвалідних і дитячих візків. Налагоджено промислове виробництво півтораповерхових туристичних автобусів ТУР А171 та А174 для міжнародних рейсів. А наприкінці вересня — початку жовтня «Укравтобуспромом» заплановано сюрприз — представлення першого зразка шкільного автобуса ТУР А078, що відповідає чинним у США та Західній Європі нормативним вимогам для автобусів такого класу.