Ну що, здавалося б, для Києва, столиці з дедалі виразнішими європейськими ознаками, відкриття ще одного тролейбусного маршруту?! Навіть якщо йдеться про Печерські пагорби, Печерськ та цілий район, де працюють Президент, Верховна Рада, уряд. Де також розташований знаменитий «Арсенал» і мешкають тисячі арсенальських сімей, родини будівельників, службовців, учителів, лікарів, працівників торгівлі, викладачів вузів, пенсіонерів та студентська армія з навколишніх гуртожитків. Про «мерседеси», «вольво», «ауді» вони інколи хіба що солодко мріють, а вголос часто лаяли маршрут № 62, яким снували завжди переповнені автобуси. Щоправда, на виручку прийшли «маршрутки».
Отож під час минулих виборів міського голови Києва тодішній кандидат на цю посаду Олександр Омельченко пообіцяв печерянам до кінця року розрубати цей транспортний вузол, прибрати «мозоль», на який вони щоденно наступали, особливо в години «пік», спалюючи мільйони нервових клітин, котрі, як відомо, не відновлюються.
Пообіцяв то й пообіцяв. Мало хто щось комусь обіцяє! І тому, як сніг на голову серед спекотного липневого дня, для багатьох жителів району стало відкриття нового тролейбусного маршруту завдовжки 14 кілометрів, який з’єднав аж три станції метрополітену: «Видубичі», «Печерську» та «Арсенальну».
Чому як сніг на голову? По-перше, до кінця року ще було далеко. А по-друге, робилося все якось аж надто непомітно: без галасу, без рапортів і навіть телерепортажів.
Подарунок киянам зробили будівельники «Київміськбуду-1», електрики та фахівці «Київелектромонтажу» та енергогосподарства «Київпастрансу», які організували позмінну роботу і виконали її за два місяці, хоча за проектом треба було чотири.
Можна уявити собі, що це була за робота. Встановлено близько 50 нових опор, прокладено та змонтовано кілька десятків кілометрів кабелів і тролейбусних дротів. На додаток реконструйовано мережу зовнішнього освітлення на Московській вулиці. Щовечора тут загорятиметься 140 нових світильників. Поява нового маршруту обійшлася в чотири мільйони гривень. На ньому у двох напрямках обладнано 35 зупинок. Тут ходитимуть 10 нових тролейбусів з інтервалом 6 хвилин. Усі машини — київського виробництва.
Перерізав блакитну стрічку міський голова Олександр Омельченко. Був він і першим пасажиром на новій лінії. У спілкуванні з журналістами О. Омельченко сказав, що за останні півтора року в Києві введено в дію понад 100 кілометрів тролейбусних мереж, які охопили нові масиви Оболонь, Теремки, Виноградар, Троєщину, а тепер ось дійшла черга і до старовинного Печерська.
У найближчій перспективі плановано закільцювати маршрути станцій метро «Святошин» і «Палладіна», яка має відкритися у 2002 році, а також пустити тролейбуси великою кільцевою дорогою.
Олександр Омельченко вважає розвиток тролейбусної мережі у столиці з-поміж іншого громадського наземного транспорту найперспективнішим. Причина зрозуміла: власної нафти немає, ціни на пальне стрибають. До того ж тролейбус — найбільш екологічно чиста машина. А київський «Авіант», налагодивши виробництво, обіцяє щомісяця постачати місту три нові тролейбуси. 
Ось чому, коли наступний тролейбусний маршрут для багатьох жителів столиці також ніби упаде, як сніг на голову, не дивуйтеся. Такий сніг та ще й у спеку — справжнє благо.